Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare anvelope si camere de aer


Detaliu pentru invitatia numarul 325510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Numar invitatie: 325510/03.05.2012
Denumire contract: Furnizare anvelope si camere de aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun online in SEAP, pe site-ul wwww.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope si camere de aer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui numar de 66 bucati anvelope de vara, 71 bucati anvelope allseason si 14 buc.camere de aer.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 155 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: pentrulotul 1-158 lei; pentru lotul 2 ?1.132lei; pentru lotul 3 ?12 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor).? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.278ยน din OUG 34/2006.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului;Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(formular 18-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societ de asigurari);?prin retineri succesive din sumele datorate, pt facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, cf HG1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor L 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din Ord.de urg nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea certificatelor prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Se vor depune on?line.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta-completare formular C.Se va depune on?line.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1? completare formular D.Toate documentele se vor depune on?line.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: ? Ilie Gabriel ? director? Mihai Cristina ? director adjunct? Gheorghe Luminita ? contabil sef? Andronache Raluca ? consilier juridic- Roman Carmen ?sef serviciu achizitiiToate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.a.In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelorIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptul ca ofertantul nu se afla in oricare din urmatoarele situatii: stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic. Se va depune on?line. Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane. Documentele se vor depune online.Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractantasolicitao fisa de informatii generale.Solicitat ? Cerinta obligatorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita autorizatie R.A.R. pentru anvelopele ofertate sau certificate de omologare conform normelor U.E.Solicitat ? Cerinta obligatorie, Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte o declaratie de conformitate pentru fiecare tip de anvelopa . Solicitat ? Cerinta obligatorie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer