Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare anvelope si camere de aer, necesare pentru autoveh. si remorcile din dotarea DRDP Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 321382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 321382/07.03.2012
Denumire contract: Furnizare anvelope si camere de aer, necesare pentru autoveh. si remorcile din dotarea DRDP Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432, persoana de contact: DRDP Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432, persoana de contact: DRDP Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare anvelope si camere de aer, necesare pentru autoveh. si remorcile din dotarea DRDP Iasi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de anvelope si camere de aer necesare pentru echiparea autovehiculelor si remorcilor din dotarea DRDP Iasi.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 3.000, 00 lei, constituita: - prin virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi;
- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- prin depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se recomanda utilizarea form 4 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. *IMM beneficiaza de reducere 50%. *GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta trebuie sa fie de 90 zile incepand cu data sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA si va fi constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari sau prin retineri succesive de 5% din sumele datorate pentru facturi partiale. In cel de-al doilea caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere de 50%.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada explicit ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG.34/2006 - (Formularul nr.9) Persoanele cu functie de decizie in cadrul DRDP Iasi sunt: Director DRDP Iasi ing.Danut Pila, Director adjunct intretinere ing. Stefan Ilie, Director adjunct investitii ing. Mirela Popescu, Sef Departament M.A.A.ing.Iulian Stoica, Sef Compartiment mecanizare ing.Ion Botezatu, Sef Serviciu Achizitii ing. Manuela Popa. Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire;
- Certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului nr.314/2010(Formularul nr.10);
- Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Formularul nr.11);
- Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (Formularul nr.12;Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006(A). - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul», din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie «conform cu originalul», insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare minima de 300.000 lei fara TVA. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.1)"Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala"+anexa aferenta acestuia completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia in cazul unei asocieri.2) Bilanturile contabile pentru anii - 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (in copie ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertanti).Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta copie conforma cu originalul, insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2 Informatii privind capacitatea profesionala.- Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului;Se solicita CV-urile personalului nominalizat.Cerinta nr.1- Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula pana la data depunerii ofertei) produse similare achizitiei ce face obiectul prezentei proceduri. Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 280.000 lei fara TVA si se realizeaza prin insumarea a maxim trei contracte similare.- ?Lista principalelor livrari de produse similare efect. in ultimii 3 ani?. Ofertantul va prezenta in copie lizibila «conform cu originalul» contractele de achizitie publica sau parti relevante ale contractelor (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul+durata+pretul contractelor, precum si paginile finale cu semnaturi) insotite de certificate/documente prin care sa se demonstreze furnizarea produselor similare. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata invitatiei de participare si publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer