Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Furnizare apa minerala carbogazoasa si apa minerala plata"


Detaliu pentru invitatia numarul 332653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 332653/27.07.2012
Denumire contract: ?Furnizare apa minerala carbogazoasa si apa minerala plata"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare apa minerala carbogazoasa si apa minerala plata"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare apa minerala carbogazoasa si apa minerala plata
II.1.6) CPV: 15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de par.600lei.Valab.garantiei.de particip.va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia va fi irevocab.Poate fi constit.in urm.forme: instr.de gar.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig, care se prez.in orig.in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Cand emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asig.din strainatate, se va prez.traducerea autoriz.si legliz;instr.de gar., prez.in orig.poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echiv. gar.solicit.in lei la cursul BNR pt data 27.06.2012(1 euro 4.4441Lei);instr.de gar.emis in cond.legii, trebuie sa prev.faptul ca plata se va face necondit./conditionat, in urm.sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia; b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig., ofertantul a refuzat sa semneze ctractul de achiz.pub.in per.de valab.a of;.daca se depune bilet la ordin/fila CEC precum si depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924, acestea tb confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr. 7
Garantie de buna executie
garantie de buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare produse fara TVA, constituita in una din modalitatile prev.art. 90 din HG 925/2006 modificata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data depunerii ofertelor2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4.a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3A (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completata in original. Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: PRIMAR: EMIL BOC, VICEPRIMARI: ANNA HORVATH SI GABRIEL SURUBARU, DIRECTOR ECONOMIC OLIMPIA MOIGRADAN, comisia de evaluare: OVIDIU CAMPEAN, membrii comisiei: LUCIA LUPEA, LIANA MICLAUS, IOAN BOGDAN, GABRIELA IUONUT, Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul M ? cf. Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata).Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Agentii economici care comercializeaza produsul pentru care nu au calitatea de producatori, trebuie sa prezinte acte/documente justificative din care sa rezulte ca au dreptul de a comercializa in Romania produsele oferite.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea generala, Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2011.In cazul in care ofertantul nu are depus bilantul la data de 31.12.2011 va putea prezenta orice documente justificative din care sa reiasa cele cuprinse in acesta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op.ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o decl a op ec; Orice decl ref la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de: copia contractului sau copia partii relevante din contract, recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. In cazul in care ofertantii au avut contracte sim in derulare cu autoritati publice, este oblig prezentarea recomandarilor., Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), au derulat cel putin un contract de furnizare produse similare celor prevazute ncaietul de sarcini, Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora - daca este cazul., Prezentarea Acordului de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna. Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate in conformitate cu prevederile Anexei 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 care este atasata in sectiunea Formulare - daca este cazul, La data deschiderii procedurii ofertantii vor prezenta mostre de apa. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (din care sa reiasa domeniile certificate - cu specific in corelare cu caietul de sarcini al prezentei proceduri). In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat/acte doveditoare in curs de atestare., Standarde privind managementul securitatii alimentare conform Certificatului HACCP sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer