Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Furnizare apa minerala naturala imbuteliata, plata si carbogazoasa"


Detaliu pentru invitatia numarul 353573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 353573/10.09.2013
Denumire contract: "Furnizare apa minerala naturala imbuteliata, plata si carbogazoasa"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020995, telefon: +40 213032503, fax: +40 213032545, persoana de contact: Relenschi Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ION MIHALACHE, NR. 15-17, Cladirea Tower Center, etaj 13, Sala Vidraru, SECTOR1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnizare apa minerala naturala imbuteliata, plata si carbogazoasa"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse, conform anexa 1 a Caietului de Sarcini al achizitiei, dupa cum urmeaza: - LOT 1 - apa minerala naturala plata ?i carbogazoasa imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 0, 5l/ recipient ?i 2 l/recipient : - apa minerala naturala plata imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 0, 5l :6.004 buc.;
- apa minerala naturala carbogazoasa imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 0, 5l :24.220 buc.;
- apa minerala naturala plata imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 2l :111.972 buc.;
- apa minerala naturala carbogazoasa imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 2l :46.315 buc.;
- LOT 2 - apa minerala naturala plata sau apa potabila plata, alta decat apa minerala naturala sau apa de izvor, imbuteliata in recipiente reutilizabile de plastic de 19 l/recipient :16.968 buc .
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 485 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare pentru toate loturile ce urmeaza a fi atribuite este de 4.200 RON.Cuantumul garantiei de participare pentru LOT1 ? :2.900 LEI.Cuantumul garantiei de participare pentru LOT2 :1.300 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform invitatie de participare.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original Se va utiliza drept model Formularul 15 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca in contul achizitorului RO15 RNCB 0072 0183 3187 0001, deschis la BCR, Sucursala sector 1; c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta se va face la cursul de schimb publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului , fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 30 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Garantia de buna executie se poate constitui prin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante .Se va completa in conformitate cu Formularul nr.2a din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract . Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.) Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si/sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.3 din Sectiunea FORMULARE in original.Cerinta nr. 3-Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea FORMULARE in original.Personalul cu putere de decizie la nivel executiv Hidroelectrica este urmatorul: Mihail Stanculescu, PresedinteDirectorat ;Aurel Lucian Cocos, Membru Directorat;Dragos Zachia Zlatea, Membru Directorat, Gheorghe Goran, Manager Departament Achizitii si Logistica; Radu Silaghi, Manager Departament Managementul Utilitatilor; Gabriela Zachia Zlatea, Sef Serviciu Sistem Management Integrat; Cetatean Luarean, Sef Serviciu Contracte; Liviu Radu, Inginer Pr. Specialist Serviciul Serviciu Sistem Management Integrat; Geta Piciorea, Inspector SSM Serviciu Sistem Management Integrat ; Dulau Mihaela Lucretia, Economist Serviciul Contracte; Tarnoveanu Emanuela, Consilier Juridic; Relenschi Constantin Mircea, Inginer Pr. Specialist Serviciul Contracte ;Bogatoniu Sorin Gheorghe, Sef Birou Achizitii, Viorel Constantinescu - inginer serv achizitii si logistica -SH Portile de Fier, Nicolae Stricescu - Subing SH Rm. Valcea, Silviu Pungoci - sef serv achizitii si logistica -SH C. de Arges , Mircea Serb- Reprezentant Sindicat, Dan Stiuca- Reprezentant Sindicat, Valentin Badica- Reprezentant Sindicat, Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere in original insotite daca este cazul de traducerea in limba romana autorizata.Cerinta nr. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea FORMULARE in original.Cerinta nr. 5-Certificate constatatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata.Se vor prezenta pentru fiecare din elementele de la punctele a) si b) de mai jos, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original/copii insotite de traduceri autorizate in limba romana/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma finalizarii evaluarii ofertelor, a depus documente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita ofertantului depunerea certificatului in original.a)Impozite si taxe catre bugetul general consolidatDocumente emise de administratiile financiare din raza administrativ teritoriala a ofertantuluib)Impozite si taxe catre bugetele localeDocumente emise de autoritatile administrativ teritoriale localeAtentie!Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, in original sau copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere in limba romana autorizata.Cerinta nr.6-Informatii privind modul de calificare si/sau selectie.In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate la cerintele 1, 2 , 3, 4, 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sus?inerea financiara, a capacita?ii tehnice ?i/sau profesionale prin ter?i sus?inatori, acestia vor prezenta documentele solicitate la cerintele 1 si 2. Cerinta nr.1Forma de inregistrare ca persoana juridica. Pentru Persoane juridice/fizice roman: Certificat constatator, care sa contina informatii reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor (original /copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul). PentruPersoane juridice /fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, care sa contina informatii reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor (original /copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Sustinere capacitate economica si financiara, Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra medie globala anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a fiecarui lot ofertat: pentru LOT1 ? ??apa minerala naturala plata ?i carbogazoasa imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 0, 5l/ recipient ?i 2 l/recipient?? :579.056 LEI, respectiv pentru LOT2 ? ??apa minerala naturala plata sau apa potabila plata, alta decat apa minerala naturala sau apa de izvor, imbuteliata in recipiente reutilizabile de plastic de 19 l/recipient??: 257.914 LEIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 2-Certificate/Documente/Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede furnizare produse similare indeplinite: Se va prezenta minim un certificat/document/recomandare emis sau contrasemnat de o autoritate, ori de catre clientul beneficiar dintre cei amintiti la Cerinta nr. 1din care sa reiasa ?valoarea, perioada de livrare, beneficiari?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita depunerii ofertelor.Suma valorilor livrarilor de produse similare sus mentionate trebuie sa fie cel putin egalacu valoarea estimata a fiecarui lot ofertat: pentru LOT1 ? ??apa minerala naturala plata ?i carbogazoasa imbuteliata in recipiente de plastic tip PET de 0, 5l/ recipient ?i 2 l/recipient?? :289.528 LEI, respectiv pentru LOT2 ? ??apa minerala naturala plata sau apa potabila plata, alta decat apa minerala naturala sau apa de izvor, imbuteliata in recipiente reutilizabile de plastic de 19 l/recipient??: 128.957 LEI. Cerinta nr. 1Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer