Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE APA NATURALA PLATA SI PAHARE DIN PLASTIC PENTRU CNAB SA.


Detaliu pentru invitatia numarul 357047
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 357047/22.01.2014
Denumire contract: FURNIZARE APA NATURALA PLATA SI PAHARE DIN PLASTIC PENTRU CNAB SA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212013534, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212013534, fax: +40 212041976, persoana de contact: Ramona Preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE APA NATURALA PLATA SI PAHARE DIN PLASTIC PENTRU CNAB SA.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - furnizarea esalonata, pe baza de comenzi, de apa naturala plata imbuteliata in bidoane returnabile cu capacitatea de 19 litri, in cantitatile si in conditiile prevazute in Caietul de Sarcini;
- punerea la dispozitie si intretinerea unui numar de 135 de dozatoare, in cantitatile si in conditiile prevazute in Caietul de Sarcini;
- furnizarea esalonata de pahare plastic in cantitatile si in conditiile prevazute in Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 1.440, 00 euroIn cazul in care ofertantul constituie garantia intr-o alta moneda, pentru echivalenta se va utiliza cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.Garantia de participare se va constitui prin modalitatile de constituire reglementate de art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. In situatia in care garantia de participare se constituie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, acestea vor filuate in considerare cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor.Conturile autoritatii contractante sunt: Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).In cazul in care sunt incidente dispozitiile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, suma retinuta de autoritatea contractanta este de 3.205, 30 lei (curs BNR in data de 09.12.2013, 1 euro = 4.4518);Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de participare se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului.Modalitatea de constituire va fi in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile.In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%.Garantia de buna executie aferenta furnizarii produselor va fi restituita furnizorului in termen de maxim 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pt. pers.jr. romane: I. Art.180Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.180 si din OUG nr.34/2006.In acest sens se va depune o Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H2 din ?MODELE DE FORMULARE?;Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, acolo undeeste cazul.II. Art.1811. Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.181 si din OUG34/2006.In acest sens se va depune oDeclaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H3 din ?MODELE DE FORMULARE?;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, acolo unde este cazul, conf.cu Formul.H3.1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor, dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III.Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In acest sens Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H4 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?).IV. Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1.In acest sens se va prezenta?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din O.U.G. nr. 34/2006?.?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din O.U.G. nr. 34/2006? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, conformFormul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?.Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Liviu Radu-Director General, Gabriel Tara-Consilier, Cornel Constantin Poterasu -Director Departament Strategiesi Planificare, Viorel Tanase-Director Departament Operatiuni de Terminal, Ovidiu Tosa-Director Directia Securitate Aeroportuara, Razvan Boldor-Director Departament Vanzari, Cristian Alexe - Director Executiv ? Directia Operatiuni, Valentin Iordache-Director Departament Comunicare, Stefan Radulescu-Director Departamant Protocol, Catalin Predoiu-Director Departamentul Operational ? A.I.B.B ? A.V., Radu ? Gabriel Bondar-Director Departamentul Operatiuni Aeriene? A.I.H.C.B, Ramona Preoteasa-Director Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica, Vlad Martian-Sef Serviciu Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca, Roxana Gadau-Director Directia Infrastructura si Exploatare, Ruxandra Capota-Sef Serviciu ? Serviciul ReglementariTehnic- Operationale, Dan D. Baciu-DirectorDirectia Financiara si Comerciala, Tudor Elena Barcau-Sef Serviciu ? Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu, Adrian Vasilescu Stefan-Director Departamentul Siguranta Aeroportuara, Luminita Micu-Sef Serviciu Administrativ si Logistica, Vasilica Marina-?ef Serviciu Buget si Analiza Economica, Daniela Ciuca-Serviciul Administrativ si Logistica? referent de specialitate, Claudia Georgescu-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica - Economist achizitii publice, Oana Lucia Cornila-Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu-Consilier Juridic, Munteanu Gabriela Stefania-Economist- Serviciul Contabilitatede gestiune si evidenta contracte, Mariana Budes-Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu-Consilier Juridic, Claudiu Vasopol-Serviciul Administrativ si Logistica? referent de specialitate, Emilia Stefania Sterian-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica -Referent Specialitate, Cristian Catichi-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica ? Expert Achizitii Publice, Razvan Niculescu-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica -Referent SpecialitateAna Maria Covrig-Economist S.T.C.G, Puica Sefan-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica ? referent de specialitate, George Niculie-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica -Referent Specialitate.V. Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane. In cazul documentelor prevazute la pct. III.2.1.a) pct.2 -certificate emise de AFP si DITL- se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: Cerinta 1I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind datele de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); etc..? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa informatii valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa dreptul de a indeplini obiectul contractului.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazulofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.NOTA: Documentele vor fi prezentate in copie, semnate si parafate de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa fi livrat, in ultimii 3 ani, produse similare, prin cel putin un contract a carui valoare a fost de minim: 72.000, 00 euro. Cei trei ani se vor calcula prin raportare ladata limita de depunere a ofertelor.In cazul in care valoarea contractelor prezentate este in alta moneda, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei /valuta comunicat de BNR.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani.De asemenea, se va completa Formularul H5 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?, pentru fiecare contract invocat de catre ofertant in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara. Lista trebuie sa continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.In dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, care va fi depus in original/copie legalizata /copie conforma cu originalul. Certificatele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2014 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer