Achizitie publica - FURNIZARE APARAT DE AUTOTRANSFUZIE SANGUINA
Detaliu pentru invitatia numarul 339779
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339779/21.11.2012
Denumire contract: FURNIZARE APARAT DE AUTOTRANSFUZIE SANGUINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE APARAT DE AUTOTRANSFUZIE SANGUINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirea completa conform caietului de sarcini este: APARAT DE AUTOTRANSFUZIE SANGUINA CONTINUA CU UTILIZARE INTRAOPERATORIE SAU POSTOPERATORIE PENTRU RECUPERAREA SANGELUI IN SITUATII DE SANGERARI MASIVE
II.1.6) CPV: 33194210-1 - Aparate de transfuzie sanguina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.800 lei (RON)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, respectiv egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui : a)prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;b)depunere numerar la casieria autoritatii contractante;c)cu ordin de plata in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.In cazul a) documentul se va prezinta si in original deoarece constituie document primar justificativ de evidenta contabila a obligatiilor autoritatii contractante. Se poate utiliza modelul din Formularul nr. 8Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925 / 2006 cu modific. si complet. ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face potrivit art.88 din HG 925/2006.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul stabilit.In cazul in care un operator economic depune o contestatie iar in urma hotararii CNSC aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de 1.400 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului, potrivit prevederilor art. 2781, lit a) din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care un ofertant prezinta o declaratie pe proprie raspundere privind documentele de calificare sau indeplinirea conditiilor de calificare solicitate potrivit art. 11, alin (4) din HG 925 / 2006, autoritatea contractanta are dreptul potrivit art. 11, alin (5) si (6) sa ii solicite sa depuna aceste documente in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : Dr. Lucian Eva ? Manager;Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Sef. Lucr. Dr. Dana Turliuc, Dr. Sorete Arbore Radu, Progr. Ioan Curcan, Cons. Jr. Iulia Tibulca 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe ale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 / 2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.2.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Formular 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani; se va completa Formularul 62.Declaratia de conformitate pentru produs sau pentru confirmarea marcajului (CE Mark) sau conformitatea cu una dintre directiv ele europene in domeniu, respectiv Directiva 93 / 42 EEC, Directiva 98 / 79 EEC, Directiva 90 / 385 EEC ori echivalente acestora. Se vor prezenta documente relevante in acest sens in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificarea sistemului de management al calitatii1.Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 si SR EN ISO 13485 pentru dispozitive medicale sau certificate echivalente acestora. Se poate prezenta documentul in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 08:36