Achizitie publica - FURNIZARE APARAT PENTRU CHIRURGIA POLULUI ANTERIOR SI POSTERIOR
Detaliu pentru invitatia numarul 353465
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353465/06.09.2013
Denumire contract: FURNIZARE APARAT PENTRU CHIRURGIA POLULUI ANTERIOR SI POSTERIOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: +40 232264271/0232473020, Fax: +40 232473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE APARAT PENTRU CHIRURGIA POLULUI ANTERIOR SI POSTERIOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: APARAT PENTRU CHIRURGIA POLULUI ANTERIOR SIPOSTERIOR
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiei de particip. este de 8.400 RONPer. de valab. a garantiei de particip.: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de particip. se poate constitui : a)prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;b)depunere numerar la casieria autoritatii contractante;c)cu OP in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Iasi.In cazul extinderii per. de valab. a ofertei, perioada de valab. a garantiei de particip. va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Documentele care atesta constituirea garantiei de particip. vor fi scanate si postate in SEAP iar in cazul a) documentul (scrisoarea sau instrumentul de garantare) se va prezenta si in original pana la data limita de depunere a ofertelor deoarece constituie document primar justificativ de evidenta contabila a obligatiilor autoritatii contractante. Se poate utiliza modelul din Formularul nr. 8. Dovada constituirii garantiei de particip. se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de particip. pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925/2006. Cursul valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de particip. in valuta: cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de particip. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul stabilit. In cazul in care un operator economic depune o contestatie iar in urma hotararii CNSC aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de 4.200 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului, potrivit prevederilor art. 2781, lit a) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care un ofertant prezinta o declaratie pe proprie raspundere privind documentele de calificare sau privind indeplinirea conditiilor de calificare solicitate ori copii ale acestora, semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? potrivit art. 11, alin (4) din HG 925 / 2006, autoritatea contractanta are dreptul potrivit art. 11, alin (5) si (6) sa ii solicite sa depuna aceste documente in original sau in copie legalizata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a imozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile publice locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident. Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura de atribuire a contractului.-Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : d) Dr. Lucian Eva ? Manager;e) Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;f) Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Dr. Dumitru Petraru, Dr. Andreea Moraru 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe ale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 / 2000 privind dispozitivele medicale.Operatorii economici straini, vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se pot prezenta in original, in copie legalizata sau in copii ale acestora, semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care un ofertant prezinta o declaratie pe proprie raspundere privind documentele de calificare sau privind indeplinirea conditiilor de calificare solicitate ori copii ale acestora, semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? potrivit art. 11, alin (4) din HG 925 / 2006, autoritatea contractanta are dreptul potrivit art. 11, alin (5) si (6) sa ii solicite sa depuna aceste documente in original sau in copie legalizata.2.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un ofertant prezinta o declaratie pe proprie raspundere privind documentele de calificare solicitate sau privind indeplinirea conditiilor de calificare solicitate ori copii ale acestora, semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? potrivit art. 11, alin (4) din HG 925 / 2006, autoritatea contractanta are dreptul potrivit art. 11, alin (5) si (6) sa ii solicite sa depuna aceste documente in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, fara a se impune vreo limita sau vreo conditie privind nivelul acestui indicator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani;, 2.Declaratia de conformitate pentru produs sau pentru confirmarea marcajului CE sau conformitatea cu una dintre directivele europene in domeniu, respectiv Directiva 93 / 42 CEE, Directiva 98 / 79 CEE, Directiva 90 / 385 CEE ori echivalente acestora. 1.Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 si SR EN ISO 13485 pentru dispozitive medicale sau certificate echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 14:21