Achizitie publica - Furnizare aparat radiologie fluoroscopie digital
Detaliu pentru invitatia numarul 355555
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355555/08.11.2013
Denumire contract: Furnizare aparat radiologie fluoroscopie digital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL MEDIASCod fiscal: 4751469, Adresa: STR. I. G. DUCA NR.33, Medias, Telefon: 0269842550, Fax: 0269845564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare aparat radiologie fluoroscopie digital
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze un aparat de radiologie fluoroscopie digital
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 564 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea A.C., prin O.P.in contul RO89TREZ5775006XXX002355 deschis la Trezoreria Medias sau virament bancar si este in cuantum de aprox. 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 8911 lei, sau alta valuta echivalata in lei la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Documentul ce constituie dovada garantiei de participare se va scana si se va depune in SEAP, la sectiunea Documente de calificare, totodata se va trimite in original la sediul AC, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, lipsa acesteia va conduce la eliminarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea A.C. sau O.P.in contul RO89TREZ5775006XXX002355 deschis la Trezoreria Medias si este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 - formular nr.1, respectiv nr.2-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- formular nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, al.1 din OUG 34/2006*Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager dr.Bogdan Burghelea, dir.economic ec. Sanda Radu, sef sectie radiologie dr Veliscu Mircea, sef serv.Adtiv ing.Ionel Chirnogea, sef bir.Aprovizionare insp.Denisa Pop.-Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si catre bugetul de stat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;***Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta ptr.conformitate documentul in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA la solicitarea AC.-In cazul pers.fizice/juridice straine documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers.juridica sau inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional in conf.cu preved.legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: TOATE DOCUMENTELE solicitate se depun in SEAP in oricare din formele: copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" -Certificat constatator emis de ORC, din care sa reiasa obiectul de activitate; Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii - conform Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata si actualizata, si OMS 1636/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 176/2000. Se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul".-Autorizatie de securitate si risc emisa de CNCAN pentru aparatul ofertat valabila la data limita de depunere a ofertelor;Se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul" conf. Legii 111/10.10.2006 privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare.-Autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN valabila la data limita de depunere a ofertelor;Se vor prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" conf. Legii 111/10.10.2006 privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare.-Autorizatie CNCAN pentru furnizare , instalare si manipulare aparatura de radiologie valabila la data limita de depunere a ofertelor conf. Legii 111/10.10.2006 privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale * cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru service-ul in perioada de garantie se va prezenta orice documente din care sa rezulte calificarea personalului propus pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie a produsului; -Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat sau declaratie de conformitate EC; Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani si documente / certificate din care sa rezulte livrarea acestor produse.Completarea formularului nr.9 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conf.cu unul din standardele ISO 9001-2008 sau echivalent pentru domeniul din care face parte aparatul.Certificat ISO 9001-2008, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 09:48