Achizitie publica - FURNIZARE APARATE DE ANESTEZIE
Detaliu pentru invitatia numarul 356090
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356090/26.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE APARATE DE ANESTEZIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE APARATE DE ANESTEZIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE APARATE DE ANESTEZIE 4 buc, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 616 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 3.916, 16 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare este necesara pentru a proteja IOMC in fata riscului unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului. Garantia de participare va fi exprimata in lei si constituita intr-una din formele de mai jos: -instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari(Formular din Sectiunea Modele si formulare)Garantia de participare se poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara , sau de o societate de asigurari, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO14TREZ7025005XXX000176 , Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscal 020395 sau-numerar la casieria IOMC. Oferta care nu prezinta dovada constituiri garantiei pentru participare va fi respinsa. Garantia pentru participare se pierde in favoarea IOMC daca ofertantul se afla in oricare din urmatorele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare.Cuantumul garantiei se va retine conform art.278^1/OUG 34/2006 . Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art.89 alin.(2) si art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: -se va constitui prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof.Dr.Alfred Rusescu(Formular din Sectiunea Modele si formulare)-printr-o societate de asigurari Modul de restituire a garantiei de buna executie si termenul: -in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale?? din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte(cursul mediu anual euro/leu 2012-4.4560; 2011-4, 2379lei, 2010-4.2099lei, ). Pentru alte monede decat euro, cifra de afaceri se va exprima in lei/alta valuta comunicat de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani Certificat ISO 9001 sau echivalentsau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, Institutul De Ocrotirea Mamei Si Copilului Prof.Dr. Alfred Rusescu va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 09:19