Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare aparate de masura portabile tip multigaz


Detaliu pentru invitatia numarul 356368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Numar invitatie: 356368/09.12.2013
Denumire contract: Furnizare aparate de masura portabile tip multigaz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SACod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu, nr. 3, et. II, Petrosani, Romania, cod postal: 332014, telefon: +40 0374172600, fax: +40 0374172601, persoana de contact: Serv. APMD, Biroul METMI, Birou CSM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Petrosani, str. Mihai Viteazu, nr. 3, et. II, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare aparate de masura portabile tip multigaz
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparatele de masura multigaz sunt utilizate la sucursalele miniere componente SNIMVJ SA pentru masurarea parametrilor din atmosfera de mina, avand scopul de furnizare de date, informatii si inregistrari privind concentratiile de gaze periculoase. Aceste date, informatii si inregistrari au o deosebita importanta pentru securitatea personalului si functionarea in conditii de securitate a instalatiilor de la locurile de munca din subteranul sucursalelor SNIMVJ SA.
II.1.6) CPV: 38432100-3 - Analizoare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru particip.este obligatorie.Val.garantiei de particip.este: 3.197 lei.Per.de valab: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitati de constituire(pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR)a)virament bancar, in contul RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosanib)instrument de garantare, emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari, in original.Daca doc.este emis de o banca sau o soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta si trad. autorizata si legalizata.(formular 1?model de sc.de garantie de particip.)c)in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii 346/2004, depunand declaratie cf.anexei 1 sau 2 la lege, op.econ.pot beneficia de reducere cu 50% a val. garantiei de particip.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garantia de particip.trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autorit.contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in per. de valab.a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in per.de valab.a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Daca un op.ec.depune contestatie si CNSC o respinge pe fond, autorit. contractanta va retine din garantia de particip. a contestatorului, potrivit art. 278.1 alin.1 lit.a si alin.2 din OUG 34/2006, urmatoarea suma: 1.598, 50 lei.Restituirea garant.de particip.se face cf.prevederilor art.88 din HG 925/2006, coroborat cu preved.art.278.1 alin.2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari?in original, ce devine anexa la contract.Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie)b) depunere in numerar la casieria SNIMVJ SAc) avand in vedere ca livrarea produselor se face intr-o singura transa si se va emite o singura factura, garantia de buna executie nu se va constitui prin retineri succesive din facturile partiale.pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-secompleteaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Anghel Aurel2. Ing. Dragoescu Petru3. Ing. Nicolescu Cristian4. Ec. Dondera Nicolita5. Ing. Dragulescu Florica6. Ing. Abraham Beatrice7. Ing. Ghicajanu Nicolaie8. Ing. Timisan Viorel9. Ing. Ibanescu Ion10. Ing. Mirea Dana11. Ec. Borca Simona12. Ing. Jurcan Voicu13. Ing. Holingher Sorina14. Ing. Radescu Nicolae15. Ing. Sienerth Ion Valter16. Ing. Boteanu Daniel17. Ing. Bogdan Emil18. Jr. Colda VeronicaValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de Directorul Economic al SNIMVJ SA.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat / tertul sustinator - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010se completeaza conform formularului 55.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romanaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2012, 2. Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm? daca e cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., 2. Certificat EC de tip din care sa reiasa faptul ca produsele livrate corespund cerintelor de utilizare in medii potential explosive grizutoase. Aparatele multigaz destinate utilizarii in atmosfere potential explosive din minele grizutoase au o constructie specialace asigura utilizarea in conditii de maxima siguranta. Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat EC de tip, in conformitate cu cerintele HG nr. 752/2004 privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca echipamentele destinate a fi utilizate in medii potential explosive grizutoase (sau similar), 3. Declaratie de conformitate prin care ofertantul trebuie sa prezinte pentru fiecare tip de echipament o declaratie de conformitate, in conformitate cu cerintele HGR nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului (sau similar), 4. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm? daca e cazul 1. Prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului calitatii, emise de un organism independent sau de organisme stabilite in alte state ale U.E., cu respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Potrivit art. 193.1 din OUG 34/2006, certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer