Achizitie publica - furnizare aparate si instrumente pentru perfuzie, catetere si trasnfuzoare
Detaliu pentru invitatia numarul 346309
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346309/08.05.2013
Denumire contract: furnizare aparate si instrumente pentru perfuzie, catetere si trasnfuzoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare aparate si instrumente pentru perfuzie, catetere si trasnfuzoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de materiale sanitare: lot.1 valoareaminim estimata pina la 31.12.2013 -40.000lei si valoarea maxima estimata este de 60.000lei.pina la 30.04.2014lot2.valoareaminim estimata pina la 31.12.2013 -40.000lei si valoarea maxima estimata este de 60.000lei pina la 30.04.2014.lot.3.valoareaminim estimata pina la 31.12.2013 -5.100lei si valoarea maxima estimata este de 7.650lei pina la 30.04.2014, lot4. valoareaminim estimata pina la 31.12.2013 -300lei si valoarea maxima estimata este de 450 lei pina la 30.04.2014garantia de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare sunt raportate la valoarea estimata ce nu cuprinde suplimentarile (adica valoarea minima).Optiuni: aplicarea prev.art.6 alin 3din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 33194100-7 - Aparate si instrumente pentru perfuzie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 400 - 128, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1= 2% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 800 RON(IMMuri=400 RON).LOT 2= 2% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 800 RON(IMM-uri=400 RON).LOT 3= 2% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 102 RON(IMM-uri=51 RON).LOT 4= 2% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 6 RON (IMMuri=3 RON).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, codfiscal: 3551942.Inacest caz se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate deasigurari.In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante(Birouachizitii publice), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare pentru o evaluare si raportareunitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNRdata anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.(neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr 34/2006)/completarea Formularului 1 dinSectiunea Formulare+ contract-formularul se depune semnat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006/-completarea Formularului 2 din Sectiunea Formulare+contract;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezultesituatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Formularul si certificatele se depun semnate 3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ord.ANRMAP nr.314/12.10.2010/completarea Formularului3 din Sectiunea formulare+contract- formularul se depune semnat 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese din OUG34/2006)/completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare+contract - formularul se depune semnat .Lista cu persoanele care detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite- Psih. Rinder Ana Smaranda, Dir.fin.contabil-Ec.Sorescu Neculai, DR. CROITORU LELIA - DIRECTOR MEDICAL, AS. UNGUREANU NADIA - DIRECTOR INGRIJIRI Presedintelecomisiei de evaluare- REF.SP. BEJAN DIANA, Membru-JR.STRIBU ADRIANA, Membru ? Ec.Dumitrascu Daniela Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie-cf art.183 din OUG 34/2006/Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate ?original sau copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale-respectiv informatii privind cifra deafaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-Completare Formular 5 din Sctiunea Formulare+contract -formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP, 2.Bilantul contabil-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organelecompetente ? documentul se depune sub forma scanata in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-Completareformular de experienta similara- formularul se depune semnat., 2. Mostra produs ofertat-Se prezinta obligatoriu la adresa si pinala data si ora limita pentru depunere stabilite in anuntul sau ininvitatia de participare .Mostra se depune la sediul autoritatiicontractante--Secretariat.-Declaratia de conformitateDocument de certificare a calitatii, intocmit conform reglementarilor legale in vigoarese depune semnat. FIRMA TREBUIE SA POSEDE CERTIFICATE ISO 9001 SAU ECHIVALENT, ETCPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 11:14