Achizitie publica - Furnizare aparatura de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 334913
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334913/05.09.2012
Denumire contract: Furnizare aparatura de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJCod fiscal: 11333620, Adresa: str. Tabaci nr. 1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251502233/ +40 351885137, Fax: +40 251310071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare aparatura de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare aparatura de laborator: Nisa chimica, Hota biologica clasa II, Spectrofometru UV-VIS, Monodistilator apa, Fantom radiografie dentara, Lampa cu 3 tuburi cu raze infrarosii pt uscare rapida a suprafetelor
II.1.6) CPV: 39714000-0 - Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata, respectiv: LOT 1. Nisa chimica - 161 leiLOT 2. Hota biologica - 161 leiLOT 3. Spectrofotometru UV-VIS - 266 leiLOT 4. Monodistilator apa - 48 leiLOT 5. Fantom radiografie dentara - 72 leiLOT 4. Lampa cu 3 tuburi cu infrarosu - 40 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantiei de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG nr 925/2006 si prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul DSP Dolj, Craiova, str. Tabaci, nr.1. Cont pentru depunere garantie participare: RO75TREZ2915005XXX000116 deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantiei de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin (1)si (2) din HG nr 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completare Formular 1 din Sectiunea Formulare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 - completare Formular 2 din Sectiunea Formulare. Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 4 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Dr. Bebe Martin-Director Executiv, Ec.Nicolae Marcu-Dir. Exec Adj. Economic, Comisie evaluare: Marilena Valent-Consilier Comp.Achizitii Publice, Jr.Niculina Bulacu-Cons.Juridic Comp.Achizitii Publice, membr.rezerva Jr.Livia Paralescu-Comp.Juridic, Ec.Lavinia Nuta-Serv.Fin.Contab, membr.rezerva Ec.Boanca Luiza -Serv.Fin.Contab, Dr. Filipas Lenuta -Medic sef Lab Microbiologie, membr. rezerva Dr. Simion Mirela, Dr. Dadulescu Elena - Medic Sef Lab. Igiena Radiatiilor, membr rezerva Fizician Dana Mosang.Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7. Declaratie privind calitatea de participant - completare Formular 5 din Sectiunea Formulare.Toate documentele solicitate vor fi incarcate in SEAP. Cerinta nr. 1 Certificat constatator- emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Documentul va fi incarcat in SEAP.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizate in ultimii 3 ani, continad valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilorcontractuale;, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atestaconformitatea produselor; Certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 13:33