Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare APARATURA LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 355440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Numar invitatie: 355440/07.11.2013
Denumire contract: Furnizare APARATURA LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA S.A. BUZAUCod fiscal: RO 22987337, Adresa: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Telefon: +40 238/720356, Fax: +40 238/726187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare APARATURA LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparatura laborator: MultiparametruTermohirometru: turbidimetruTest jar: 1 buc
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 388 lei Valabilitatea garantiei e participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare - art. 86 din HG 925/2006, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, alte modalitati de plata, virament bancar (cont RO29BTRL 0100 1202 J109 32XX, Banca Transilvania -SUC Buzau) sau numerar la casieria unitatii.NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Cursul de referinta pentru garantiile de participare condtituite in alta moneda va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita dedepunerea a ofertei.Documentul care probeaza constituirea garantiei va fi scanat si postat in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea, fara TVA a contractului Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art.89 alin 2 din HG 925/2006 in oricare din formele prevazute in art.90 din HG 925/2006. NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economicOfertantul/ofertantul asociat/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat sicompletat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 4.In cazul tertului sustinator, acesta trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art.181 lit a, C^1 si d din OUG 34/2006; va completa formular 4bis Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excludereaofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5Cerinta nr.4 Evitarea conflictului de interese.Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Ofertantul/ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 6Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, MirceaRaluca, Alexandrina Panait, Stan Raluca, Monica Apostu Cerinta nr. 1 Personane juridice/fizice romaneObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantuldesfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitieCerinta nr. 2 Personane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza celmult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu: 30.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ?Se va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta documente/contracte/procese-verbale de receptie care saconfirme ca ofertantul a livrat aparate de tipul celor care fac obiectulachizitiei.Certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea oride catre clientul beneficiar, Ofertantul sa faca dovada ca aparatele de laborator solicitate satisfaccerintele esentiale din reglementarile tehnice aplicabile sau este inconformitate cu tipul pentru care s-a emis un astfel de certificatDeclaratie/ Cerificat CE de conformitate pentru produsele ofertate, emis deorganisme abilitate din care sa reiasa conformitatea produselor sivalabilitatea marcajului CE. Certificat/Declaratie de conformitate CE pentru Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer