Achizitie publica - Furnizare aparatura medicala 3 - imagistica, chirurgie si reanimare
Detaliu pentru invitatia numarul 336711
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336711/04.10.2012
Denumire contract: Furnizare aparatura medicala 3 - imagistica, chirurgie si reanimare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: +40 231517150, Fax: +40 231517780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare aparatura medicala 3 - imagistica, chirurgie si reanimare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare aparatura medicala- imagistica, chirurgie si reanimare
II.1.6) CPV: 33172200-8 - Aparate de reanimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 596.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2%, se va constitui pentru fiecare lot in parte, in suma de-asa cum este specificat la fiecare lot, in anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Mod de constituire: 1.Scrisoare de garantie (emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari) ? conform Formular 7.2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani;3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va face in original.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit.Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 8);2. Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante (in cazul in care garantia de executie este redusa ca valoare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Ec. Gheorghe Damian;Director medical - Dr.Ovidiu Florentin Mimor;> Director Financiar Contabil - Ec.Oana Adomnitei> Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;>Ec. Buchir Lucian;> Jr.Hutanu Constantin Dorel;>Jr.Bucsa Ana Georgiana;> Ec.Iacob Vasile;> Ing.Naciu Florin;> Ec.Temciuc Florin;>Ing.Chelaru Ion.5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant)Documentele mai sus solicitate vor fi prezentate in conformitate cu art.5 din Ordinul nr.509/2011, respectiv in original sau copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul". 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea, Produsele trebuie sa poarte marcaj CE- se va prezenta declaratie de conformitate cu Directiva 93/42/EEC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 15:38