Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE APARATURA MEDICALA


Detaliu pentru invitatia numarul 355407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC DR. MARIA BURGHELE BUFTEA
Numar invitatie: 355407/05.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE APARATURA MEDICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC DR. MARIA BURGHELE BUFTEACod fiscal: 4364420, Adresa: BUFTEA STR STUDIOULUI NR 5 JUD ILFOV, Buftea, Telefon: +40 213515297, Fax: +40 213515296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUFTEA STR STUDIOULUI NR 5 JUD ILFOV, Buftea, Romania, cod postal: 070000, telefon: +40 213515297, fax: +40 213515296, persoana de contact: Jurist Florentina Rudeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE: STR. STUDIOULUI, NR 5, BUFTEA, JUD ILFOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 258.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea estimata, fara TVA in cuantum de 2772.59 lei.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate e asigurari. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor la sediul autoritatii contractante. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara - Prin O.P in cont: RO68TREZ4225006XXX000994, TREZORERIA BUFTEA. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.IMPORTANT: In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul B.N.R din data publicarii invitatiei de participare. Echivalenta leu/alta valuta(in cazul in care garantia va fi constituita in alta moneda) : data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalenta leu/alta valuta(in cazul in care garantia va fi constituita in alta moneda): B.N.R. De asemenea, ca urmare a art. 87, din H.G. 925/2006, alin. 1, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita in maxim 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti, prin O.P in cont: RO68TREZ4225006XXX000994, TREZORERIA BUFTEA, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie devine Anexa la contract cf. Art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .(completare formular 1)Declaratie privind eligibilitatea .(completare formular 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 .(completare formular 3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006(completare formular 9)Certificatele fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. -conform Notificarii nr. 149/24.09.2013 a ANRMAP. NOTA: in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 2c)Persoanele cu functie de decizie sunt: Manager - Jurist Rudeanu Florentina MirelaDirector Medical - Dr.Marin AdrianDirector financiar contabilitate - Ec.Mariana SanduDr.Vitelariu Adrian - presedinte comisie de evaluareStana Eugenia - ContabilSuditu Simona - Specialist AchizitiiTanase Marilena- As sef spitalDr Barsan Ramona - Medic specialist ATINOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul castigator, se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distributie conform Legii 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, privind dispozitivele medicaleAutorizatie de punere pe piata eliberata de MS-ANM conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul santatii, Titlul XVII Medicamentul si OMS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantului contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Certificat ISO 9001 - privind standbardele de asigurare a calitatii, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer