Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE APARATURA PENTRU LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 335898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL PENTRU CONTROLUL PRODUSELOR BIOLOGICE SI MEDICAMENTELOR DE UZ VETERINAR
Numar invitatie: 335898/21.09.2012
Denumire contract: FURNIZARE APARATURA PENTRU LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL PENTRU CONTROLUL PRODUSELOR BIOLOGICE SI MEDICAMENTELOR DE UZ VETERINARCod fiscal: 4267214, Adresa: str. Dudului, nr.37, sector 6, Bucuresti, Telefon: 2202112, Fax: 2209258
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dudului, nr.37, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060603, telefon: +40 0212202112, fax: +40 0212209258, persoana de contact: CIOCIOI ROXANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dudului, nr.37, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060603, telefon: +40 0212202112, fax: +40 0212209258
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI VETERINARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE APARATURA PENTRU LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizarea aparatura pentru laborator necesardecontaminarea deseurilor microbiologice, sterilizarea instrumentarului din laborator, omogenizarea suspensiilor virale, controlul de laborator al calitatii produselor, masurarea obiective a diametrelor de inhibitie pentru solutiile etalon, din cadrul ICBMV.LOT 1 -1 buc- Sistemul cromatografic (care sa functioneze atat ca HPLC cat si ca UHPLC)LOT 2 -1 buc- Vascozimetru capilarLOT 3 -1 buc- Nisa chimica cu exhaustareLOT 4 ? 1 buc- PolarimetruLOT 5- 1 buc - Microscop cu dispozitiv pentru determinarea marimii particulelorLOT 6- 1 buc - Aparat Paddle pentru determinarea cantitatii de substanta activa dizolvata dintr-o forma solidaLOT 7- 1 buc- Dispozitiv pentrumasurarea zonelor de inhibitieLOT 8- 1 buc- CriocongelatorLOT 9-2 buc - Agitator cu viteza reglabilaLOT 12- 1 buc - Agitator ElectromagneticLOT 11- 1 buc - Sterilizator aparatura laboratorLOT 12- 1buc- Frigider laboratorLOT 13- 1 buc- AutoclavLOT 14- 1 buc - Densimetru electronicLOT 15 ? 1 buc - Aparat pentru determinarea continutului de alcool
II.1.6) CPV: 38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 483.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare totalade 6290, 32 lei si se va constitui pe fiecare lot in parte, conform Anexei B din SEAP: LOT 1 :3387, 10 LEI, LOT 2 :64, 52 LEI, LOT 3:56, 45 LEI, LOT 4:48, 39 LEI, LOT 5:16, 13 LEI, LOT 6:16, 13 LEI, LOT 7 :72, 58 LEI , LEI, LOT 8 :1004, 03 LEI, LOT 9:48, 39 LEI, LOT 10:24, 19 LEI, LOT 11:48, 39 LEI, LOT 12:64, 52 LEI, LOT 13 :1366, 94 LEI, LOT 14:56, 45 LEI, LOT 15:16, 13 LEI .Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin.1 din H.G nr. 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se depune la casieria unitatii. Sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul pentru garantia de participare: RO 64TREZ7065005XXX000095 ? Trezoreria sector 6, Bucuresti, cod fiscal 4267214Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorIn conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 alin.1, lit. a) din OUG 34/2006, numai loturilor a caror valoare estimata este mai mare de 63000 lei.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata., conform formular 9 din Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va depune in conformitate cu art. 43^1 din OUG 34/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta, conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea FormulareDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006 - Persoanele care detin functii de decizie din cadrul ICPBMUV: Dr. Valentin Voicu-Director al ICPBMUV; Dr. Mirela Marinescu-Director tehnic al ICPBMUV; Ec. Roxana Ciocioi-Sef Serviciu Economic si Administrativ; Cons. Jurid. Nicoleta Grecescu Nasaramba;Dr. Rena Dorofte ? Sef Serviciu Evaluare; Dr. Simona Sturzu-Sef Birou Control Medicamente; Dr. Ileana Musan-SefServiciu Control produse biologice;Biochim. Costin Ciocioi ? Sef Serviciu Biochimie; Biochim. Mihaela Scripcariu-Comp. Control Fizico-Chimic. Formular 3Declaratie de participare cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 4 din Sectiunea FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura- Completare model de din Sectiunea Formulare. Formular 7 Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original sau copie legalizata, a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- conform Formular 5 ? declararea ciferi de afaceri pe ultimii 3 ani financia incheiatiBilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente Formular 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valorii, perioade de livrare, beneficiari.Experienta similara se va dovedi prin prezentarea a cel putin unul sau mai multe contracte de furnizare de produse similare in valoare /valoare cumulata, fara TVA, de cel putin : LOT 1-225.000 lei; LOT 2-6.400; LOT 3- 5.600; LOT 4 - 3.200; LOT 5 - 1.600; LOT 6 - 1.600; LOT 7 - 7.200; LOT 8 - 66.900; LOT 9 ? 4.800; LOT 10 - 2.400; LOT 11 - 4.800; LOT 12 - 6.400; LOT 13 - 91.100; LOT 14 - 5.600; LOT 15- 1.610.Pentru valoarea exprimata in euro se vor folosi pentru conversieratelemedii anuale de schimb RON /EURO comunicate de BNR pentru anii respectivi. Ofertantii vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro cu titlu gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 19:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer