Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare aplicatie software si server


Detaliu pentru invitatia numarul 351516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Interne- Directia Generala Anticoruptie
Numar invitatie: 351516/30.07.2013
Denumire contract: Furnizare aplicatie software si server
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor Interne- Directia Generala AnticoruptieCod fiscal: 18268520, Adresa: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 213323602, Fax: +40 213323602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041337, telefon: +40 213323602, fax: +40 213323602, persoana de contact: Mihaita Vatuiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGA din Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare aplicatie software si server
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare si implementare aplicatie software si server
II.1.6) CPV: 48222000-0 - Pachete software pentru servere web (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 300 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de : - 640, 00 EURO pentru lotul 1;
- 106, 00 EURO pentru lotul 2;In situatia in care este necesara conversia euro/ leu sau euro/ alta valuta, aceasta se va calcula la cursurile valutare stabilite de B.N.R. pentru data de 10.07.2013.si se va constitui astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 75 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsaub) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Contul in lei al institutiei noastre este RO29TREZ7045005XXX004341 si este deschis la trez. sect. 4, Bucuresti.In cazul in care operatorii economici oferteaza pentru ambele loturi, acestia pot constitui garantia de participare separat sau printr-un singur instrument.Pentru intocmirea scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi formularul nr. 7 din Sectiunea III - Formulare.Pentru operatorii economici care se incadreaza conform legii in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus, pentru fiecare lot in parte. In acest caz, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% (5 % pentru operatorii economici care prezinta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor) din valoarea contractului fara TVA.In functie de valoarea garantiei de buna executie, aceasta se va constitui conform art. 90 alin (1) sau art.90 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, se va utiliza formularul nr. 11 din Sectiunea III ? Formulare.- Pentru lotul 1 - perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi de: 6 luni de la data intrarii in vigoare a contractului.- Pentru lotul 2 - perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi de: 2 luni de la data intrarii in vigoare a contractului.- Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularului nr. 14, din Sectiunea III- Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea III- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea Formularului nr. 2 din Sectiunea III.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea Formularului nr. 5 din Sectiunea IIIOfertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general; Radu Genu Eduard ? director general adjunct, Vatuiu Mihaita Giani ? director, Dorgan Vitalii ? sef serviciu, Bordeianu Constantin ? sef serviciu, Zamfir Bertea Otilia Beatrice ? contabil sef, Argesanu Madalina Mihaela ? sef serviciu, Barlici Traian-Mihaita ? sef serviciu, Stoleru Mihai Florin ? sef birou, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela Adriana, Goilav Mihai Ion, Toanca Florina, Bacalu Dragos George, Preda Catalina Andreea, Coman Andreas Alexandru, Matase Cristian, Badescu Virginia, Fonosch Tiberiu Mihai, Secara Sorin, Garloiu Angela, Craciun Ana Voichita, Topoloiu Valentin.- Se vor prezenta declaratiile pe proprie raspundere ale expertilor de la punctul III.2.3.a) (Manager de proiect, Expert de securitate software, Arhitect software si Expert programator software), in sensul ca nu se afla in conflict de interese in exercitarea activitatilor. Nu se accepta in echipa de experti, personal aflatin exercitiul functiunii in Ministerul Afacerilor Interne.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III.In conformitate cu prevederile art. 201 din OUGnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea atribuirii contractului, sa depuna urmatoarele documente: - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii actuale si reale la termenul limita de primire a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine- Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc saprezinte pentru conformitate documentul corespunzator mentionat mai sus, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani este de cel putin: - 32.000, 00 euro fara TVA, pentru LOT 1;
- 5.300 euro fara TVA, pentru LOT 2, respectiv, cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, pentru fiecare lot in parte, in masura in care aceste informatii sunt disponibile; in acest ultim caz se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus., In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr. 3, ofertantii vor prezenta: - situatia financiara aferenta exercitiilor financiare 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente;In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2012, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economica si financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului.Pentru fiecare lot in parte: - este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi furnizat produse din domeniul specific achizitiei, in baza unui contract, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar.- se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Doar pentru participantii care vor depune oferta pentru lotul 1, se va nominaliza pentru executarea contractului urmatoarea echipa de experti: 1. Manager de proiect2. Expert de securitate software3. Arhitect software4. Expert programator software--- Prezentarea listei cu expertii implica?i direct in indeplinirea contractului - Formular nr. 13 din Sectiunea III - Formulare.--- Pentru expertii nominalizati se vor prezenta CV-uri si copii conforme cu originalul, ale diplomelor si certificatelor obtinute mentionate in CV sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere)., Doar pentru lotul 1 - Resurse umane: Managerul de proiect va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi condus/coordonat o echipa, care a gestionat un proiect/contract.--- Pentru managerul de proiect se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori/beneficiari sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere), din care sa rezulte ca acondus/coordonat o echipa, care a gestionat un proiect/contract., Doar pentru lotul 1 - Resurse umane: Expertul de securitate software va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi fost implicati in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de securitate informatica, respectiv specificatii de securitate, testare si auditare de securitate.--- Pentru expertul de securitate, se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori sau beneficiari sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere), din care sa rezulte ca au fost implicati intr-un proiect/contract la nivelul caruia au desfasurat activitati de securitate informatica, respectiv specificatii de securitate, testare si auditare de securitate., Doar pentru lotul 1 - Resurse umane: Arhitectul software va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi fost implicati in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de arhitectura software (studiu, cunoastere, analiza, proiectare, adaptare, configurare, dezvoltare si integrare a unei platforme software).--- Pentru arhitectul software, se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori sau beneficiari sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere), din care sa rezulte ca au fost implicati intr-un proiect/contract la nivelul caruia au desfasurat activitati de arhitectura software (studiu, cunoastere, analiza, proiectare, adaptare, configurare, dezvoltare si integrare a unei platforme software)., Doar pentru lotul 1 - Resurse umane: Expertul programator software va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi fost implicati in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de design, dezvoltare si testare software.--- Pentru expertul programator software, se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori sau beneficiari sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere), din care sa rezulte ca au fost implicati intr-un proiect/contract la nivelul caruia au desfasurat activitati de design, dezvoltare si testare software. Ofertantul va prezenta un certificat edificator care atesta ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii, emis de un organism acreditat in domeniu, respectiv certificat din categoria ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer