Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare "articole de incaltaminte"


Detaliu pentru invitatia numarul 329984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1
Numar invitatie: 329984/20.06.2012
Denumire contract: furnizare "articole de incaltaminte"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1Cod fiscal: 15318810, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/223.15.12;0744798590, Fax: 021/223.15.12
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 71314, telefon: +40 122224340, fax: +40 122224340, persoana de contact: Mihaela Briciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Sector 1, B-dul Maresal averescu, nr. 17, sector 1, amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare "articole de incaltaminte"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de ?articole de incaltaminte?conform cerintelor Caietului de sarcini, necesare pentru Complexele de Servicii Sociale, Centrele de Asistare si Ingrijire, Centrul de Primire Urgente, Case de tip Familial si CRRN din subordinea DGASPC Sector 1.
II.1.6) CPV: 18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 290.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1790leiModalitati de constituire acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.1.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO26TREZ70124680220XXXXX, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 15318810. 3.Ofert ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din gar de part
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Ioan Fleaca ? Director GeneralMihaela Briciu ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Avizare ContracteDaniela Nita ? Director EconomicMarius Petre - Sef Serviciu Contabilitate, BugetMariana Coman - Director General AdjunctPentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art. 69^1 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani- Ofertantultrebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii treiani, produse similare cu ovaloare deminim119290lei fara TVA - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse cu o valoare cel putin egala cu 119290lei fara TVASe va compl Form nr. 8 - Decl privind lista princ liv de prod livrate in ultimii 3 aniSe vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1. Se va permite si prezentarea de copii dupa parti relevante de pe contract (parti, durata, valoarea, garantii, semnaturi).Pentru calculul echiv curs leu/euro se va tina cont de cursul leu/euro mediu anual comunicat de BNR.Atunci cand un grup de oper econ depune oferta, capac tehnica si prof se demonst prin luarea in cons a res tut mem grup., Cerinta nr. 2recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006..Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 3Declaratieprivind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare - operatorii economici sunt obligati sa faca dovada detinerii ( proprietate/inchiriere/leasing saau alte forme de punere la dispozitie) a doua mijloace de transport marfa;prezentarea unor documente care justifica cele solicitate, inclusiv certificate de inmatriculare- copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;, Cerinta nr. 4Mostra de produs, cate o bucata din fiecareOdata cu depunerea documentelor de calificare, candidatul are obligatia sa depuna cate o mostra pentru urmatoarele pozitii 1, 11, 22, 23, 27, 28, 32, 36, 37, 49, 60, 61, 65, 69, 70, 74, 78, 79, 85, 91, 98, 99, 104, 110, 116, 122, 123, 129, 139, 152, 153, 155, 158, 159, 162, 164 (total 36 mostre.Mostra ce trebuie sa fie etichetata cu denumirea ofertantului. Fiecare mostra trebuie sa fie prezentata cu caracteristicile solicitate in Caietul de sarcini. Absenta unei singure mostre, din cele solicitateva conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin accesare de pe sEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer