Achizitie publica - Furnizare articole de incaltaminte,imbracaminte si articole textile de uz casnic
Detaliu pentru invitatia numarul 339807
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339807/21.11.2012
Denumire contract: Furnizare articole de incaltaminte, imbracaminte si articole textile de uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIUCod fiscal: 9753096, Adresa: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269232066, Fax: 0269232575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550179, telefon: +40 269236955, fax: +40 269236955, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, str.Mitropoliei nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare articole de incaltaminte, imbracaminte si articole textile de uz casnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare articole de incaltaminte, imbracaminte si articole textile de uz casnic pentru copiii institutionalizati in Centrele de Plasament din cadrul DGSPC Sibiu
II.1.6) CPV: 18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 Valoarea este de 1140 lei.Lotul 2 valoarea este de 1600 lei. Lotul 3 valoarea este de 660 lei Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate aofertei-90 zile de la termenul de depunere al ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate: -Instrument de garantareemis in conditiile.legii de o societate bancara sau societate de asigurari recomandabil din Romania, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazute in documentatia de atribuire Scrisoarea de garantie va fi eliberata. de preferinta de o banca/societate.de asigurari. cu sediul in Romania si se va depune in original;in cazul scrisorii de garantie emise de o banc./societate de asig.din strainatate se va prezenta in anexa traducere autorizata si autentificarea notariala a acesteia.-OP vizat de banca, Cont garantie participareesteRO43TREZ5765006XXX000238 deschis la Trezoreria SibiuDovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul .Ofertantii conf.art.16(2) din Legea 346/2004 care vor face dovada ca sunt inclusi in categoria IMM si vor completa o declaratie pe propria raspundere vor beneficia de 50% reducere la garantia de participare.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din HGR 925/2006
Garantie de buna executie
10 %.din valoarea contractului fara TVA .Se va constitui prin: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.Operatorul economic are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului inainte de semnarea acestuia .Ofertantul care vor constitui garantia de buna executie conf.art.16(2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, beneficiaza de reducere 50% si vor completa FORMULARUL 9Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu art.88 din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-se completeaza Formularul 1Declaratie pe propria rapundere privind neincadrarea in dspozitiile art.181 din OUG 34/2006-se completeaza Formularul 2Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bug.gen.consolidat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele in Original/copie legalizata la notar/Copie lizibila"conform cu originalul"stampilata si semnata.Certificat de participare cu oferta independenta-se va completa Formularul 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-se va completa Formularul 4.Persoanele de decizie sunt: Tolciu Mihaela-director executiv, Albinaru Maria-director executiv adjunct, Vatasescu Daniela Elena-sef birou juridic, Floare Maria-sef birou achizitii, Prodan Corina-birou achizitii, Parola Nicolae-birou achizitii, Galea Ioan-birou administrative, Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa Formularul 5NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal. prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in Original/copie legalizata la notar/Copie lizibila"conform cu originalul"stampilata si semnata emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridiceOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de Informatii Generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani2. Bilant contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani.3.declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare4.Declaratie privind lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 5.Mostre Certificat ISO 9001/2008 sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 11:07