Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare articole de papetarie, alte articole din hartie, articole si accesorii de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 345237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA IASI
Numar invitatie: 345237/13.04.2013
Denumire contract: furnizare articole de papetarie, alte articole din hartie, articole si accesorii de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA IASICod fiscal: 11390065, Adresa: Iasi, str. Cucu, nr. 1, jud. Iasi, Iasi, Telefon: 0232/254578, Fax: 0232/264682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Cucu, nr. 1, jud. Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700082, telefon: +40 232254578, fax: +40 232264682, persoana de contact: DOROHOI GIANINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul A.J.O.F.M. Iasi din municipiul Iasi, str. Cucu, nr. 1, cod postal: 700082, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare articole de papetarie, alte articole din hartie, articole si accesorii de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de articole de papetarie si alte articole din hartie, de articole si accesorii de birou (hartie copiator, hartie flipchart, dosare, pixuri, markere, agrafe de birou, bibliorafturi, folii documente, evidentiatoare, notes-uri adezive etc.)
II.1.6) CPV: 30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la prezenta procedura este in cuantum de 500 lei, cu o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform art. 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, garantia departicipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria A.J.O.F.M. Iasi: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor; b) a sumei in numerar. Contul A.J.O.F.M. Iasi, cod fiscal 11390065, pentru constituirea garantiei de participare este RO76TREZ4065005XXX000437. Echivalenta leu/euro se va face la cursul valutar al BNR din data de 20.04.2013. Dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la termenul de depunere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale in a carei raza operatorul economic isi are sediul social, de unde sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original/copie legalizata/xerocopie certificata cu mentiunea conform cu originalul;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale - eliberat de Consiliul Local Municipal ? Directia Economica sau echivalent, de unde sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original/copie legalizata/xerocopie certificata cu mentiunea conform cu originalul.Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Subcontractantul, dupa caz, va depune date de recunoastere si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Tertul sustinator, dupa caz, va depune Declaratie de eligibilitate, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Conform art. 5 alin. 3 din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele emise/intocmite de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura de atribuire sunt: Vasilache Gabriela - director executiv, Necula Ciprian - director executiv adjunct, Enachi Aurelia - sef birou, Redenciuc Elena - referent superior, Dorohoi Gianina - inspector/asistent achizitii publice, Timofte Mihaela - inspector. Pentru persoanele juridice romane: - certificat constatator privind inmatricularea emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa contina mentiuni referitoare la datele de identificare si obiectele de activitate aferente ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire - in original/copie legalizata/xerocopie certificata cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoanele fizice romane: - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- in original/copie legalizata/xerocopie certificata cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoanele fizice/juridice starine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)- in original/copie legalizata/xerocopie certificata cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., mostre Standarde de calitate - Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante ? conform ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer