Achizitie publica - FURNIZARE ARTICOLE DE TOALETA
Detaliu pentru invitatia numarul 355325
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355325/04.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE ARTICOLE DE TOALETA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.Cod fiscal: RO 1590236, Adresa: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212027000-296, Fax: +40 213197433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 212027000-296, fax: +40 213197433, persoana de contact: ION DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Registrul Auto Roman - R.A., Calea Grivitei nr. 391A, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 7120 Activitati detestari sianalize tehnice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ARTICOLE DE TOALETA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare articole de toaleta pentru sediul RAR ? RA si cele 41 de reprezentantele din tara
II.1.6) CPV: 33711640-5 - Articole de toaleta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 383, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) este: 7.600 lei. Pt. GP constituita in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb B.N.R. din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a GP: conform art. 86 alin. (1), (2), (3) din HG 925/2006, GP se constituie de catre o societate bancara/de asigurari, preferabil din/cu corespondent in Romania, prin virament bancar (documentul probant se prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (se prezinta in original, vezi formular GP din Capitolul III-Formulare), in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Sucursala J.L.Calderon; se accepta constituirea GP potrivit art. 86 alin. (5) din HG 925/2006; dovada constituirii GP se va prezenta la sediul RAR : cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularul D3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.Pentru asocieri, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retineri din GP: suma constituita de ofertant, in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, sau suma de 3.830 lei pentru cazul prevazut de art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara T.V.A. fara T.V.A., in conditiile art. 89 din HG nr. 925/2006 (50% pentru IMM), astfel: -prin instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania sau cu corespondent in Romania, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006; forma de prezentare: in original (formular GBE din Capitolul III);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a aplica prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 si prevederile HG 1045/2011.Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare. Alte detalii: in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Calitatea de participant la procedura: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).Forma de prezentare: in original.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ? Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.- Indeplinirea obligatiilor bugetare: ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la termenul legal al scadentei de plata.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantuluisi semnatura reprezentantului legal al acestuia.?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la termenul legal al scadentei de plata.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor documente de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia.- Obligatia asigurarii unei competitii reale: ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.Forma de prezentare: in original.- Evitarea conflictului de interese: ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale; pentru a evita situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus, in continuare, sunt precizate persoanele care, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv acele persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza. Aceste persoane sunt: ing. George-Adrian Dinca - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ec. Irina Rapea ? sef. D.J.O.R.U., ing. Florentin Hojbota - sef Departament Logistica, ing. Costin Manolescu ? sefBirou Administrativ, ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P.. - Exercitarea activitatii profesionale: Persoane juridice romane si persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane: ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte date despre sediul social si obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C..Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului si semnatura reprezentantului legal al acestuia; certificatul va fi eliberat in asa fel incat informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere la autoritatea contractanta a ofertelor. Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Forma de prezentare: in còpii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul", cu stampila ofertantului (daca stampila este uzuala), cu semnatura reprezentantului legal al acestuia si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta privind situatiile financiare anuale la 31 decembrie, pentru ultimii 3 ani financiari, inregistrate la organele competente, dupa caz.-In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, se solicita prezentarea situatiilor financiare anuale sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.Documente probante: ?Formularele bilantiere uzuale/extrase din acestea sau orice alt document din care sa rezulte informatiile necesare, referitoare la cifra de afaceri globala., Cerinta privind cifra de afaceri globala (pentru ca toti operatorii economici sa se raporteze la acesti ani, acestia sunt 2010, 2011, 2012).Cifrele de afaceri globale anuale, ce vor fi inscrise in formularul F 3, reprezinta informatii disponibile in situatiile financiare anuale.-Conversia lei/alta moneda se va realiza la cursul mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv.-In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, media cifrei de afaceri globale se va calcula pe baza cifrelor de afaceri rezultate din situatiile financiare sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate.Nivelul mediei cifrei de afaceri globale sa fie de min. 766.000 ei: dublul valorii estimateDocument probant: ?Fisa de informatii generale (formularul F 3 din Capitolul III)., Cerinta privind informatiile despre sustinerea acordata ofertantului (individual sau in asociere), de catre unul sau mai multi terti, pentru asigurarea cu resurse financiare si/sau pentru indeplinirea unor cerinte minime de calificare (cifra medie de afaceri etc.).Daca ofertantul beneficiaza de o asemenea sustinere, va prezenta dovezi, privind resursele financiare invocate, sau privind cerintele minime de calificare pentru care se acorda sustinerea, ce vor fi luate in considerare conform art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 si Anexei 2 la Ordinul 509/2011, coloana ?Resurse? si/sau coloana ?Experienta similara?.Documente probante: ?Angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (formularul A1, A5, A6 din Capitolul III), Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.- Tertii sustinatori vor completa declaratii pe proprie raspundere (formularele F 2 A, F 2 B si F 14 din Capitolul III), respectand prevederile art. 691, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani socotiti pana la data limita de depunere a ofertei.
Documente probante: ?Declaratie pe proprie raspundere(formularul F 4P din Capitolul III)., Cerinta privind experienta similara din ultimii 3 ani socotiti pana la data limita de depunere a ofertei, in ceea ce priveste livrarea de produse similare.
Se solicita Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, sub forma tabelului din anexa la formularul F4S, din care sa reiasa ca ofertantul a livrat produse similare.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar a carui/caror valoare cumulata a fost de min 383.000 lei (valoarea estimata).In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.-Conversia lei/alta moneda se va realiza la cursul mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul aferent datelor prezentate in tabel., Cerinta privind informatiile despre asocieri, dupa caz
Documente probante: ?Formularele de dovedire a indeplinirii cerintelor de calificare antementionate pentru asociati, dupa caz., Cerinta privind informatiile despre sustinerea acordata ofertantului (individual sau in asociere), pentru indeplinirea unor cerinte minime de calificare (experienta similara etc.).Daca ofertantul beneficiaza de o asemenea sustinere, va prezenta dovezi ca cerintele minime de calificare pentru care se acorda sustinerea sunt indeplinite in intregime de un singur sustinator. Tertii sustinatori trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de art. 691, art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Documente probante: ?Angajamente de sustinere si declaratii de disponibilitate (formularele din Capitolul III: A5, A6).Documentele de sustinere din oferta vor deveni anexe la contract.?Tertii sustinatori vor completa declaratii pe proprie raspundere, in conformitate cu formularele, Cerinta-Impreuna cu ofertele depuse, ofertantii vor prezenta mostre ale produselor ce fac obiectul procedurii, solicitate prin caietul de sarcin, insotite de un opis cu date privind mostrele prezentate, astfel: nr. crt., denumire, cantitate, U/M, mod de prezentare, ambalaj. Mostrele primite la autoritatea contractanta vor purta, obligatoriu, o eticheta cu stampila/semnatura autorizata, continand elemente de identificare a produselor: numele ofertantului, denumirea produsului si numarul pozitiei din opis. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon la dosarul achizitiei, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Cerinta privind certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau a unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz; domeniul certificat trebuie sa aiba o legatura evidenta cu obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.Documente probante: ?Certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, care atesta asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardele specifice, dupa caz.Pentru asocieri: fiecare asociat va indeplini cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, conform acordului de asociere.Nu se accepta sustinerea unui tert pentru indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct/nemijlocit la fisierele electronice din SEAP, invitatia de participare, campul "Documentatie si clarificari" sau de la sediul central RAR cu imputernicire; documentatia este gratuita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 13:28