Achizitie publica - Furnizare articole de uniforma
Detaliu pentru invitatia numarul 356702
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356702/24.12.2013
Denumire contract: Furnizare articole de uniforma
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala TargovisteCod fiscal: 17811287, Adresa: CALEA PLOIESTI, NR.85, Targoviste, Telefon: +40 0785212911, Fax: +40 0245631895
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targoviste, str. CALEA PLOIESTI, nr.85, judetul Dambovita, Romania, cod postal: 130145, persoana de contact: PANASIU Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targoviste, str. CALEA PLOIESTI, nr.85, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare articole de uniforma
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin Contracte Subsecvente - ?Articole de uniforma pentru Politia Locala?.Cantitati estimate minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent, sunt: Lotul 1Camasa maneca lunga: minim = 1buc, maxim = 184 buc;Camasa maneca scurta: minim = 1buc, maxim = 184 buc;Camasa bluza maneca scurta: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Sapca pentru costum de iarna: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Sapca pentru costum de vara: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Sepcuta cu cozoroc: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Caciula: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Cravata: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Fular: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Scurta de vant: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Pulover: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Costum de interventii de vara: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Costum de interventii de vara: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Pelerina de ploaie: minim = 1buc, maxim = 72 buc;Scurta imblanita: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Insigna pentru piept: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Fes: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Vesta multifunctionala: minim = 1buc, maxim = 10 buc;Tricou: minim = 1buc, maxim = 184 bucValoare maxima estimata fara TVA: 149.764, 00 leiLotul 2Costum de vara pentru barbati: minim = 1buc, maxim = 78 buc;Costum de vara pentru femei: minim = 1buc, maxim = 14 buc;Costum de iarna pentru barbati si femei: minim = 1buc, maxim = 2 buc.Valoare maxima estimata fara TVA: 45.760, 00 leiLotul 3Grade profesionale: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Emblema coifura: minim = 1buc, maxim = 98 buc;Ecuson maneca : minim = 1buc, maxim = 1088 buc.Valoare maxima estimata fara TVA: 20.612, 00 leiLotul 4Pantofi de vara pentru barbati : minim = 1buc, maxim = 78 buc;Pantofi de iarna barbati: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Pantofi de vara pentru femei : minim = 1buc, maxim = 14 buc;Pantofi de iarna pentru femei: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Bocanci de iarna: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Curea din piele: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Centura din piele: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Manusi din piele: minim = 1buc, maxim = 92 buc;Portcatuse din piele: minim = 1buc, maxim = 65 buc;Portcarnet din piele: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Portbaston din piele: minim = 1buc, maxim = 2 buc;Portspray din piele: minim = 1buc, maxim = 2 buc.Valoare maxima estimata fara TVA: 18.968, 00 lei
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 493, 831.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lot1 ?5715, 52 lei; Lot2 ?2140, 25 lei; Lot3 ? 824, 60 lei; Lot4 ?1146, 89 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si este de preferat sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Contul in care se depune garantia de participare: RO73TREZ2715006XXX007356 deschis la Trezoreria Municipiului Targoviste.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantul are obligatia de a face dovada constituirii garantiei de participare, in suma fixa specificata mai sus, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul de referinta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004, actualizata) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare, vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei insotit de Formularul nr.15Ofertele care nu sunt insotite, la termenul de deschidere a ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare sau viramentul bancar aferent garantiei de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor conform art. 33, alin.3, lit.b din HG nr. 925/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 9% din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA (pentru I.M.M, 50 % din valoarea totala a contractului ? dovada cu documentele prevazute in Legea nr.346/2004).Garantia de buna executie se constituie in termen de 3 zile de la semnarea contractului subsecvent, prin instrument de garantare emis conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006 si este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu durata indeplinirii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, actualizata(cerinta obligatorie ? inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator, dupa caz)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Declaratia pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.1.Mentiune: Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, actualizata, atrage respingerea ofertei.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, actualizata(cerinta obligatorie)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a) Declaratia pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul/asociatul/tertul sustinatorva completa si prezenta Formularul nr.2;b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Documentele solicitate se prezinta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (art. 5, alin. (1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011) si care atesta ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele in copie trebuie semnate obligatoriu de reprezentantul legal al ofertantului.2. Persoanele juridice straine, vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Mentiuni: (1) Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage respingerea ofertei;(2) Daca din certificatele constatatoare sus mentionate, rezulta ca operatorul economic are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local), oferta acestuia va fi respinsa;(3) In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata. Ofertantul are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care probeaza indeplinirea respectivei cerinte de calificare, in termenul impus de autoritatea contractanta (art.11 alin.4 si alin.5 din HG nr.925/2006)Cerinta nr.3Certificatul de participare cu oferta independenta (conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr.3Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, actualizata(cerinta obligatorie ? inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator, dupa caz)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, actualizata, document completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr.4.MENTIUNE: Ofertantul / ofertantul asociat/ tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.Persoanele implicate in desfasurarea procesului de atribuire a acordului ? cadru sunt: col.(r) Dinu Gheorghe ? Director executiv, ing. Miculescu Bogdan Constantin ? Director executiv adjunct, lt.col.(r) Nita Ioan Gabriel ? Sef Serviciu ordine publica, ec. Ion Loredana ? Sef Birou economic; Comisia de evaluare: lt.col.(r) Nita Ioan Gabriel - Sef Serviciu ordine publica ? presedinte, ec.Ion Loredana - Sef Birou economic ? membru, ing. Panasiu Marius- Compartiment achizitii ? membru, ing.Dumitrescu Robert - Sef Birou circulatie ? membru, Aldica Stan - politist local ? membru, Chiran Silviu - politist local ? membru, Toma Florian - politist local ? membru, ec. Radu Carmen - Biroul economic ? membru, Cocolici Vasile - politist local ? membru.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, document completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr.5. Cerinta nr.1Inregistrarea(cerinta obligatorie ? inclusiv pentru fiecare asociat, dupa caz)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita: a) Pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, al carui continut trebuie sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? codul CAEN trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea pentru categoria de produse care face obiectul prezentei achizitii publice. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in copie ?conform cu originalul?, dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.b) Pentru persoane juridice/fizice straine: - se vor atasa copii lizibile si traducerea certificata in limba romana dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.MENTIUNI: (1) Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.(2) Ofertele operatorilor economici care nu au cod CAEN corespunzator obiectului contractului la data limita de depunere a acestora, vor fi excluse din procedura.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniSe vor completa si prezenta Formularul nr. 9 si Formularul nr.10.Mentiuni: (1) Obligatoriu, ofertantul va trebui sa faca dovada prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, ca in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor, a livrat produse similare lotului pentru care oferteaza la nivelul unui contract/ maxim 3 contracte a carui/ caror valoare cumulata a fost de minim valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent(Lot1= 149.764, 00 lei; Lot2 = 45.760; Lot3 = 20.612, 00 lei; Lot4 = 18.968, 00 lei) fara TVA.(2) Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr.2Mostre pentru aspectare(Cerinta obligatorie)Pentru loturile la care depune oferta, operatorul economic va prezenta la sediul autoritatii contractante, pana cel tarziu termenul limita de depunere a ofertelor, mostre pentru aspectare din fiecare produs (cate o bucata/pereche). Mostrele solicitate vor fi realizate sub forma de produs gata confectionat.Mostrele depuse de ofertantii castigatori se pastreaza si se vor returna/restituii dupa indeplinirea obligatiilor contractuale.Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restituii in 5 zile calendaristice dupa semnarea acordului - cadru.MENTIUNE: Mostrele de produs prezentate in cadrul procedurii de achizitie ca propunere tehnica vor fi insotite de certificate de conformitate si buletine de analiza, emise de un laborator specializat, pentru materiile prime si auxiliare folosite la confectionarea acestora. Cerinta nr.1Certificat de calitateOfertantul trebuie sa prezinte certificatul de calitate ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism independent care atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii (valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), in domeniul ce face obiectul contractului. Documentul se va prezenta in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: (1) - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.(2) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.(3) Autoritatea contractanta va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta (ofertantul) va primi certificarea.(4) In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care orealizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 10:40