Achizitie publica - Furnizare articole de uz casnic
Detaliu pentru invitatia numarul 347743
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347743/31.05.2013
Denumire contract: Furnizare articole de uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Mangalia, Romania, cod postal: 905550, telefon: +40 241731564, fax: +40 241731943
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Neptun - Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare articole de uz casnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Neptun, doreste sa achizitioneze articole de uz casnic necesare dotarii unitatilordin cadrul sucursaleipe o perioada de 12 luni de la atribuirea contractului.
II.1.6) CPV: 39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareCuantumul garantiei de participare este de 244 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ?prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, in CONTUL: S.R.P. Neptun, nr.RO76RNCB0122015156080001- BCR Ag. Neptun, CF RO2351555sau prin depunerea sumei la casierie.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.? Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Avand in vedere princpiului tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania.- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit. a) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executiea)Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fecarui contract subsecventcontractului subsecvent.b) Acesta se va constituii intr-una din modalitatile prevazute de art.90 din H.G. 925/2006, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din facturi, intr-un cont deschis de ofertant cu destinatie la Trezoreria Statului, in conf. cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 din O.U.G. 34/2006, actualizata. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.4. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.5. Declaratie privind neincadrarea in art 69^1din OUG 34/2006. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Mitica Popescu ? DirectorCoordonator, Fotu Elena- DirectorEconomic, Andrei Ion Director Comercial? Guran Gabriel ? Avocat Avizare Legislatie, Gongu Daniela - Sef serv. comercial, Economist intocmire Documentatii? Coman Maria, Capbun Constanta ? Responsabil Atribuire Contracte Achizitii. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care sa se precizeze cifra de afaceri- se va specifica cifra de afacerii globale din ultimi 3 ani (2010, 2011, 2012).Documente de confirmare: - Bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011. Se prezinta copiile respectivelor documente. Pentru sustinerea cifrei de afaceri globale aferenta anului 2012 autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Certificatul de management al calitatii: Se solicita dovada certificarii sistemului demanagement al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008, (sau echivalent) de catre un organsm abilitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 13:30