Achizitie publica - FURNIZARE ARTICOLE PAPETARIE
Detaliu pentru invitatia numarul 335087
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335087/10.09.2012
Denumire contract: FURNIZARE ARTICOLE PAPETARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: 334.30.54, Fax: 334.73.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 213343054, fax: +40 213347387, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ARTICOLE PAPETARIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ARTICOLE PAPETARIE conform caiet de sarcini atasat. In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Cant minima estimata ? 3 luni (69381.5 lei)Cant maxima estimata- 12 luni (277526.30 lei)
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 052.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare reprezinta 2% din valoarea maxim estimata 11, 101.05 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei(90 de zile incepand cu data depunerii ofertelor)? Formularul nr. 6In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.a) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine constatatorului suma aferenta.Garantie de participare se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4 . Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioareIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie : Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de servicii 5% din valoarea contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul .62. Ordin de plata in contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 43. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) - formularul nr.4Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006? formularul nr. 2Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaproceduraCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 ? formularul nr. 3Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaproceduraCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 ? original- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire." - formularul 3 bisCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj - Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - se va prezenta o copie legalizata, copie stampilata cu mentiunea « Conform cu originalul» sau originalCerinta nr. 6Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competentaCertificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta o copie legalizata, copie stampilata cu mentiunea « Conform cu originalul» sau original .TOATE Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Anca Buliman ? Manager, Ec. Marian Rosoi ? Director Financiar Contabil, Ing. Cristina Tutu ? Sef Birou Aprovizionare. TOATE persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica SUNT Dr. Anca Buliman ? Manager, Ec. Marian Rosoi ? Director Financiar Contabil Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic (original, copie legalizata sauoriginalul-« Conform cu originalul», Certificat constatator emis de catre ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ce va fi prezentat conform prevederilor legale si orice alte documente din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate al ofertatului corespunde cu obiectul procedurii in cazul in care nu reiese din documentele mai sus solicitate ? prezentare conform legii.(- codurile CAEN corespunzatoare serviciilor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, )In Certificatul constatator trebuie sa existe mentiunea ca activitatea se poate desfasura in afara sediului social/secundar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicta mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 09:57