Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare arzatoare pe gaz metan


Detaliu pentru invitatia numarul 354426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 354426/07.10.2013
Denumire contract: Furnizare arzatoare pe gaz metan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Mangalia, Romania, cod postal: 905550, telefon: +40 241731610, fax: +40 241731943
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare arzatoare pe gaz metan
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Neptun, doreste sa achizitioneze arzatoarepentru inlocuirea celor existente cu altele noi, datorita trecerii centralelor termice de pe combustibil CTL pe folosirea combustibilului gaz metan, conform caietului de sarcini. Obictul contractului presupune atat furnizare de arzatoare cat si servicii de montaj pe cazan a arzatorului, cuplare la instalatia electrica, cuplare la instalatia de gaz, probe de etanseitate si de functionare si transport la beneficiar.
II.1.6) CPV: 42310000-2 - Arzatoare pentru cuptoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3800 lei (pentru IMM-uri ? 50% reducere).In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 actualizata, respectiv: ?prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, in CONTUL: S.R.P. Neptun, nr.RO76RNCB0122015156080001- BCR, CF RO2351555 sau prin depunerea sumei la casierie.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile, conform art. 36 alin (1), lit a) din H.G. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Avand in vedere princpiului tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea fara TVA a contractului.b) Acesta se va constituii intr-una din modalitatile prevazute de art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea: Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, actualizata: Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru pct. a), c)1, d). Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.4. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.5. Declaratie privind neincadrarea in art 691 din O.U.G. 34/2006: Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Mitica Popescu - Director Coordonator, Fotu Elena - DirectorEconomic, Ivanescu Florin ? Inginer sef, Guran Gabriel - Avocat Avizare Legislatie, Capbun Constanta - Responsabil Atribuire Contracte Achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in formele prevazute la art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care sa se precizeze cifra de afaceri- se va specifica cifra de afacerii globale din ultimi 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza formularul corespunzator din sectiunea Formulare.Documente de confirmare: - Bilanturile contabile pentru anii 2011 si 2012. Se prezinta copiile respectivelor documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).*Pentru conversia in Lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, - Autorizatie ISCIR ? PT C11 ? 2010 ? ?Sisteme de automatizare aferente centralelor termice ?i instala?ii de ardere aferente cazanelor? din care sa ateste ca operatorul economic este inregistrat in registrul ISCIR si ca este autorizat pentru activitatile prevazute in prescriptia tehnica (montare, punere in functiune a arzatoarelor). Certificatul de management al calitatii: Se solicita dovada certificarii sistemului demanagement al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organsm abilitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer