Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ASFALT ,GATA DE TURNARE GRANULATIE 0 ÷ 16MM


Detaliu pentru invitatia numarul 332951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Stefesti (Primaria comunei Stefesti)
Numar invitatie: 332951/02.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE ASFALT , GATA DE TURNARE GRANULATIE 0 ÷ 16MM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stefesti (Primaria comunei Stefesti)Cod fiscal: 2843590, Adresa: Comuna Stefesti , judetul Prahova, stefesti, Telefon: 0244/243030, Fax: 0244/243416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Stefesti , judetul Prahova, stefesti, Romania, cod postal: 107575, telefon: +40 0244/243030, fax: +40 244/243416, persoana de contact: Georgeta Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Stefesti , comuna Stefesti, sat Stefesti nr 162B , Judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ASFALT , GATA DE TURNARE GRANULATIE 0 ÷ 16MM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta isi propune sa achizitionezeasfalt gata de turnare, granulatie 0 ÷ 16mm.-aprox.1200 to ? maxim 1 zi de la primirea comenzii ferme de livrare.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.550, 00 lei in favoarea autoritatii contractante cf. art.86 din HG925/2006a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va ficel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor , de 92 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.(care nu poate fi mai mica decat numarul de zile prevazut pentru perioada de valabilitate a ofertei) .Se constituie prin depunere de numerar la casieria Primariei Comunei Stefesti scrisoarede garantie bancara sau prin OP in contulRO 74TREZ 52621340250 deschis laTREZORERIA ORASULUI SLANICcu confirmarea intrarii in cont a garantiei la data deschiderii ofertelorb) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5 % din pretul contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractuluise va face in conformitate cu prevederile art.89, alin( 2)din HG 925/2006- scrisoare de garantie bancara de buna executie sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilorrezultate ca urmare a situatiilor de lucrari prezentate si acceptate la plata de autoritatea contractanta. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria statului, conform HG nr.1054/2011 , care modifica prevederile art.90, alin 3 din HG nr925/2006. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ( se va prezenta si de tertul sustinator , daca este cazul) ? Formular nr. 11. Cazier judiciar al ofertantului (Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ( se va prezenta si de tertul sustinator , daca este cazul) - in situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica - Formularul nr. 23. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale; Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.4. Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice; Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.5.Cazier fiscal - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul AutoritatiiNationalepentruReglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - Formular nr. 37.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste aprobarea, semnarea , organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Vasile Tabaras ?primar, Adina Mihalcea -, viceprimar , Nicoleta Cojocaru-secretar , Simona Pislaru-contabil , Georgeta Bogdan-responsabil achizitii publice, Chiroiu Teodor ?inginer specialitate, precum si persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica : Sileanu Daniel-Stefan?consilier local, Stroescu Petre - consilier local, Sima Adrian-Iulian- consilier local , Diaconu Constantin - consilier local, Istrate Ionut-Adrian- consilier local, Poenaru Constantin ?Laurentiu - consilier local, Mihalcea Adina ?Mariana - consilier local, Anghel Vasile- consilier local, Ristea Constantin-Cristian - consilier local, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente emise cu cel mult 30 zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate al categoriei de servicii impuse prin contractDocumentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente disponibile care sa ateste capacitatea economica si financiara incopie semnata si stampilata"conform cu originalul, pentru ultimii 3 ani fara anul in curs ., Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, fara anul in curs , sa fie de minim850.000leiCursul mediu anual lei/euro, avut in vedere pentru calculul echivalentei, respectiv cursul mediu anual lei/euro comunicat de B.N.R sau B.C.E pentru anul respectiv .Pentru I.M.M cifra medie poate fi de 50%din valoarea propusa.Cursul mediu anual lei/euro, avut in vedere pentru calculul echivalentei, respectiv cursul mediu anual lei/euro comunicat de B.N.R sau B.C.E pentru anul respectiv .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de materiale similarein ultimii 3 aniLista principalelor furnizari de materiale similare ca valoare si complexitate va fi insotita obligatoriu de procesul verbal de receptie si de recomandarea beneficiarului, Ofertantul trebuie sa faca dovada indepliniriiin ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare de materiale similare .Fisa de experienta similara va fiinsotita obligatoriu de copie conforma cu originalul dupa: contractul nominalizat in fisa, si recomandarea beneficiarului., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice.Ofertantul trebuie sa dispuna, cel putin de echipamentele si utilajele pentru executie considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima) si sa faca dovada acestora : Statie de producere a mixturilor asfaltice ;Incarcator frontal cu o cupa .;Autobasculante.Statia de preparare mixturi asfaltice trebuie sa aiba autorizatie de mediu si raport de inspectie tehnica valabile., PersonalOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termenul de garamntie (exprimat in luni)
30
Descriere: Ofertele care vor contine un termen de garantie mai mic de 12 luni sau mai mare de 48 de luni vor fi considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer