Achizitie publica - Furnizare auto 7 locuri
Detaliu pentru invitatia numarul 330037
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330037/21.06.2012
Denumire contract: Furnizare auto 7 locuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, Registratura-parter ghiseu 3, telefon: +40 0230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Cristian Grusca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare auto 7 locuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea a patru autoturisme cu 7 locuri in vederea dotarii Politiei Locale Suceava
II.1.6) CPV: 34111100-9 - Breakuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4516 lei, constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006 (se poate constitui prin: instrument de garantare, ordin de plata sau prin depunerea sumei la caseria autoritatii contractante);Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792;Termenul de valabilitate: 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor;Ofertantul va pierde suma de 2258 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006;Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 2258 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006;In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Garantia de participare poate fi atasata pe plicul exterior, sau va fi introdusa in oferta alaturi de cele doua plicuri : original si copie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acesti declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, precum si persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Ion Lungu ? primar;2) Viorel Seredeciuc ? viceprimar;3) Lucian Harsovschi ? viceprimar;4) Ioan Ciutac ? secretar municipiu.Membrii comisiei de evaluare: - Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu- Viorel Horodenciuc, director Politia Locala Suceava- Camelia Damian, sef Serviciu patrimoniu- Paul Iftimie, sef Serviciul contencios administrativ- Constantin Strapuc, director adjunct Politia Locala Suceava;
- Constantin Mihai Vicovan, consilier BALAT- Cristian Grusca, consilier Compartimentul achizitii publiceMembrii de rezerva: - Florin Cerlinca, director DGTI;
- Liviu Dinel Cuciureanu, sef Serviciu IAL-Politia locala- Liviu Manole, politist Politia Locala- Gabriel Petruc, sef Serviciu BALAT- Mihaela Olariu, consilier Serviciul Contencios administrativ- Chiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publice.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii din componenta Consiliului Local al municipiului Suceava, sunt : Barabas Vasile, Barba Niculai, Bosancu Niculai, Cocris Doinita ? Nela, Cretu Silviu ? Cristinel, Dontu Ovidiu ? Liviu, Dragoi Daniel, Enea Liviana, Casu Cornel, Harsovschi Lucian, Iordache Virginel, Iordachel Cristina, Ungurian Daniel, Mindrila Corneliu ? Mihai, Mocanu Vasile, Onofrei - Raileanu Gheorghe, Petcu Aurelia, Sandulescu Monica Loredana, Seredenciuc Viorel, Tataranu Costel, Tcaciuc Nelu ? Vasile, Ursu Cristin ? Valentin, Vornicu Corneliu2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor(certificatului constatator) in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de autoturisme efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Prezentarea cel putin a unui contract de furnizare autoturisme. Se vor prezenta parti relevante din Contractul de furnizare autoturisme, insotit de Procesul verbal de receptie si de recomandare din partea beneficiarului - prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii despre subcontractanti, daca e cazul. Certificat privind implementarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardelor SREN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:49