Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE AUTOBASCULANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 290067
Autoritate contractanta
OCOLUL SILVIC MAIERU RA
Cod de identificare fiscala: 17429946
Adresa: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru
Telefon: 0263376551
Fax: 0263376551
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE AUTOBASCULANTA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE AUTOBASCULANTA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.04.2011 11:28
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL OCOLULUI SILVIC MAIERU RA STR.PRINCIPALA NR.223 JUD.BISTRITA NASAUD
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCOLUL SILVIC MAIERU R.A STR. PRINCIPALA NR. 223, JUD. BISTRITA NASAUD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI ALTE ACTIVITATI FORESTIERE)
Valoare estimata: 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SITUATIA PERSONALA A CANDIDATULUI - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DE STAT;CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIOJNALE-PREZENTATREA CERTIFICATULUI UNIC DE INREGISTRARE, PREZENTAREA CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI, VALABIL; SITUATIA ECONOMICO FINANCIARA-FISA DE INFORMATII GENERALE;CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA-LISTA PRICIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI CONTINAND VALORI, PERIOADE DE LIVRARE, BENEFICIARI INDIFERENT DACA ACESTIA SUNT AUTORITATI CONTRACTANTE SAU CLIENTI PRIVATI. LIVRARILE DE PRODUSE SE CONFIRMA PRIN PREZENTAREA UNOR CERTIFICATE/DOCUMENTE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE O AUTORITATE SAU DE UN CLIENT BENEFICIAR (FORMULAR 5 DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SECTIUNEA FORMULARE), DOVADA ACHITARII GARANTIEI DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2000 LEI PRIN ORICE MIJLOC DE PLATA
TRANSMIS SEAP SECTIUNEA DOCUMENTE, SEDIUL OCOLULUI SILVIC MAIERU R.A FAX, EMAIL [email protected]
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer