Achizitie publica - Furnizare autobasculanta 4x4, cu bena basculabila trilateral dotata cu plug de zapada
Detaliu pentru invitatia numarul 339061
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339061/08.11.2012
Denumire contract: Furnizare autobasculanta 4x4, cu bena basculabila trilateral dotata cu plug de zapada
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ComanestiCod fiscal: 4353269, Adresa: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Telefon: +40 234374274, Fax: +40 234374278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autobasculanta 4x4, cu bena basculabila trilateral dotata cu plug de zapada
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autobasculanta 4x4 cu bena basculabila trilateral si cu plug de zapada
II.1.6) CPV: 34139200-2 - Sasiuri carosate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 408 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 8148, 16 lei va fi constituita conf. art. 86(1) din HG925/2006 pentru o perioada de valabiliatate cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertelor, respectiv de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Contul de trezorerie in care poate fi constituita garantia de participare este RO62TREZ0635006xxx003572 deschis la trezoreria Moinesti. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4074, 08 lei, conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare daca fac dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular C;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , formular D;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), formular A din sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 prim. din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular B( persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Primar; ec. Viorel Miron, dir. ec. Daniela Gherber, Galusca Mihaila, compartiment achizitii, membru in comisia de evaluare, Aron Mihaela Simona-Sef serviciu administratie publica-membru in comisia de evaluare, Purcaru Gabriela, inspector-membru in comisia de evaluare, Cianga Letitia, jurist-membru in comisia de evaluare, Iftimoaie Vasile, inspector-membru in comisia de evaluare, Alboae Gheorghe-sef parcauto si consilierii locali-membri ai comisiei economice: Ciocan Nicolae, viceprimar, Dobrescu Mihail, Ardeleanu Tomita, Popoi Ion.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna naterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna neaterioara celei in care se depun ofertele.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se vacompleta formular F din setiunea formulare; Certificare pentru calitate ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul : e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 13:46