Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE AUTOCAMION BASCULABIL.


Detaliu pentru invitatia numarul 346010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CRISTESTI
Numar invitatie: 346010/26.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE AUTOCAMION BASCULABIL.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISTESTICod fiscal: 4541289, Adresa: sat Cristesti, comuna Cristesti, judetul Iasi, Cristesti, Telefon: 0232716174, Fax: 0232716293
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Cristesti, comuna Cristesti, judetul Iasi, Cristesti, Romania, cod postal: 707145, telefon: +40 232716174, fax: +40 232716293, persoana de contact: Primaria Comunei Cristesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Cristesti, comuna Cristesti, judetul Iasi, Primaria Comunei Cristesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE AUTOCAMION BASCULABIL.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 1 una bucata autocamion cu platforma basculabila conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei. Pentruo evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare ? a)prin virament bancar in contulRO15TREZ 4075004XXX0000068- Trezoreria municipiului Pascani, cod fiscal 4541289, sau b) prin depunere la casieria Primariei Cristesti, sau c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat ? "certificat de participare cu oferta independenta".Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadrareaza in situatiile prevazute laart. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicatedin cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Constantin Bolohan ? primar, Sofian Dorina ? contabil si membru al comisiei de evaluare, Butnariu Ovidiu-Constantin ? Presedinte al comisiei de evaluare fara drept de vot, Buciumanu Vasile - membru al comisiei de evaluare, Toma Daniela - membru al comisiei de evaluare.Din consiliul local al comunei Cristesti fac parte: Buciumanu Ioan; ChiperiDumitru; Ciobanu Mircea; Doroftei Gheorghe; Gurzun Constantin; Harmanescu Maria-Daniela; Istrate Danut-Ioan; Istrate Vasile-Danut, Oneaga Catalin; Pintili Vlad-Mhai; Rusu Ioan; Spiridonica Adriana.Cerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 2 semnat si stampilat ? Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr. 3 semnat si stampilat ? Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 4 semnat si stampilat ? Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 6Certificat fiscal de la Administratia Finantelor Publice de la domiciliul proprietarului privind achitarea/neachitarea taxei de mediu/poluare/timbru de mediu si cuantumul acesteia.Deasemeni certificatul va atesta daca taxa a fost sau nu returnata proprietarului, din oficiu sau in baza unei sentinte judecatoresti.Se solicita acest inscris in aplicarea prevederilor O.G. 9/2013, si ale art. 4.din H.G. 88/2013, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule, care prevede : « Art. 4. ?(1) In cazul in care se solicita transcrierea dreptului de proprietate pentru un autovehicul inmatriculat dupa 1 ianuarie 2007, iar proprietarului platitor al taxei speciale pentru autoturisme si autovehicule, al taxei pe poluare pentru autovehicule, al taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau al timbrului de mediu pentru autovehicule nu i s-a restituit cuantumul acesteia sau valoarea reziduala prevazuta la art. 7 alin. (1) din ordonanta de urgenta, organul fiscal competent elibereaza un document care evidentiaza aceasta situatie.(2) Documentul prevazut la alin. (1) se prezinta la serviciul public comunitar regim permise de conducere si inmatriculari vehicule odata cu solicitarea transcrierii dreptului de proprietate. »Un alt motiv al solcitarii il constituie necesitatea ca autoritatea contractanta sa cunoasca toate costurile subsecvente achizitiei in vederea incadrariiin sumele disponibile pentru realizarea investitiei.Cerinta nr. 7Certificat fiscal de la domiciliul ofertantului de la autoritatile administratiei publice locale la locul inmatricularii care sa ateste ca ofertantul nu are debite scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Existenta oricarui debit va determina ca oferta sa fie considerata neconforma.Cerinta nr. 8Completarea formularului nr. 16 privind indeplinirea caracteristicilor tehnice solicitate in caietul de sarcini. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Se va prezenta Formular nr. 7.2.Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasaobiectul de activitate. Informatiile cuprinse in acest Certificat vor fi atestate ca valabile si reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoanele juridice/ fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer