Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autocamion dumper


Detaliu pentru invitatia numarul 341874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 341874/18.01.2013
Denumire contract: Furnizare autocamion dumper
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SATU MARECod fiscal: RO 27120599, Adresa: LOC.DOBA, COM.DOBA, DJ.194 TEREBESTI-SATMAREL, KM.15+120, JUD. SATU MARE, Doba, Telefon: 0261805101, Fax: 0261805101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 4, camera 8, SATU MARE, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805101, fax: +40 261805101, persoana de contact: TATARU RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 4, camera 8, SATU MARE, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805101, fax: +40 261805101, persoana de contact: TATARU RODICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autocamion dumper
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui AUTOCAMION TIP DUMPER, RULAT, ARTICULAT CU 3 AXE 6X6.
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 354.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000, 00 lei. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in contul RO03TREZ5465028XXX008508 deschis la Trezoreria SATU MARE sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 de zile).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: ARDELEAN IOAN CLAUDIU-director, TATARU RODICA-director adjunct, KERESZTESI MARIA- director economic. Comisie de evaluare: TATARU RODICA-presedinte membru cu drept de vot, BIJA DANIEL-membru, FAZECAS IOAN MARINEL-membru; POP VIOREL VASILE-membru de rezerva.Consilieri judeteni din cadrul Consiliului judetean Satu Mare: STEF MIHAI ADRIAN, GOVOR MIRCEA, CSEHI ARPAD, ARDELEAN CIPRIAN, BARCZA DANIEL, BERINDE VASILE, BOTA COSMIN, BUZGAU OLIVIU, CIOCAN VASILE, DRAVECZKY CAROL, ENATESCU VIRGIL, GINDELE EMERIC, GIURCA RADU, HORVAT ALEXANDRU, KAISER STEFAN, KOVACS MATE, LAZAR DALIANA, LOCHLI TEREZIA, MARUSCA ANNA MARIA, MAXI RODICA, MIHALCA IOAN, MARGINEAN EVA, NAGY ALEXANDRU, NAGY MARIA, PAL NICOLAE, PANEA ALEXANDRU, PETRIC OCTAVIAN, PINTER JOSZEF, RUS IOAN, RUSU GRIGORE, STIER PETER, SZASZ PIROSKA.Cerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 8 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 9 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 10 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundere Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de ORC in care informatiile trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara1.Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda Pfinanciar =100 puncte 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pret (n)) x 100; Pret minim-reprezinta pretul cel mai mic dintre ofertele depuse;Pret (n)- reprezinta pretul ofertei care se evalueaza
Numar de kilometri
15
Descriere: Numar de kilometri ? numar de kilometri parcursi conform ultimei revizii service valabile la data depunerii ofertelor. 2.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Nr. de kilometri " (Pnr. kilometri) acordat produsului ofertat se calculeaza astfel: 2.2.Pentru cel mai mic numar de kilometri se acorda Pnr. kilometri= 100 de puncte 2.3.Pentru alt numar de kilometri decat cel prevazut la pct.2.2., punctajul se acorda astfel: Pnr. kilometri =(nr. minim de kilometri/nr. km n) x 100 Nr. km minim= cel mai mic nr. de kilometri parcursi; Nr. km n = nr. de kilometri care se evalueaza
Termen de garantie-exprimat in luni calendaristice
10
Descriere: 3.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de garantie" (Ptermen de garantie) se acorda pentru termenul de garantie acordat produsului care face obiectul prezentei achizitii.Termenul minim de garantie acceptat este de 3 luni calendaristice (sub care oferta va fi declarata neconforma), iar cel maxim este de 6 luni calendaristice, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional; 3.2.Pentru cel mai mare termen de garantie se acorda Ptermen de garantie= 100 de puncte; 3.3.Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.3.2., punctajul se acorda astfel: Ptermen de garantie=(termen n/termen maxim) x 100; Termen maxim = termenul de garantie cel mai mare oferit; Termen n = termenul de garantie care se evalueaza
Anul de fabricatie
10
Descriere: 4.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?An de fabricatie" (Pan de fabricatie) acordat produsului ofertat se calculeaza astfel: 4.2.Pentru cel mai recent an de fabricatie Pan de fabricatie = 100 de puncte; 4.3.Pentru alt an de fabricatie decat cel prevazut la pct.4.2., punctajul se acorda astfel: Pan de fabricatie =(an de fabricatie n/an de fabricatie cel mai recent) x 100.
Termen de livrare- exprimat in zile calendaristice
5
Descriere: Termen de livrare- exprimat in zile calendaristice;durata de livrare maxima acceptata este de 30 de zile calendaristice(peste care oferta va fi declarata neconforma), iar durata minima de livrare este de 10 zile calendaristice, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. 5.1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare" (Ptermen de livrare) se acorda produsului care face obiectul prezentei achizitii 5.2.Pentru cel mai scurt termen de livrare se acorda Ptermen de livrare= 100 de puncte 5.3.Pentru alt termen decat cel prevazut la pct.5.2., punctajul se acorda astfel: Ptermen de livrare=(termen minim/termen n) x 100 Termen minim=termenul de livrare cel mai scurt oferit; Termen n = termenul de livrare care se evalueaza
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP, site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer