Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Autogunoiera compactoare


Detaliu pentru invitatia numarul 327560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC CLP ECO-SALUBRITATE SA
Numar invitatie: 327560/23.05.2012
Denumire contract: Furnizare Autogunoiera compactoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CLP ECO-SALUBRITATE SACod fiscal: 29167911, Adresa: str. Morilor nr. 14, Pascani, Telefon: 0232763400, Fax: 0232763410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232763400, fax: +40 232763410, persoana de contact: SIMONA PETRONELA PARTENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Morilor, nr. 14, municipiul Pascani, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubritate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Autogunoiera compactoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Autogunoiera compactoare conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma de: 1. scrisoare de garantie, conform Formularului G care se prezinta in original si va fi anexat/anexata la oferta;2. ordin de plata confirmat de banca emitenta, in contul RO21BTRL02401202W58548XX, deschis la Banca Transilvania, Pascani sau cu numerar la casieria unitatii. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate de art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 daca depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, respectiv suma de 880 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Formular A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular B;
- Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului nr. 314/2010 - Formular C;
- Declara?ie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Formular D;1. Sing. Chiriac II Eugen - director general2. Ing. Garofa Neculai - sef Sectie Salubritate;3. Ec. Rusu Remus - sef Serviciu Financiar;4. Ec. Parteni Simona - responsabil achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 din Legea nr. 26/1990 (valabil o luna de la data emiterii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer