Achizitie publica - Furnizare automobile transport persoane prin programului de stimulare a innoirii parcului auto national
Detaliu pentru invitatia numarul 337671
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337671/17.10.2012
Denumire contract: Furnizare automobile transport persoane prin programului de stimulare a innoirii parcului auto national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BacauCod fiscal: 8550000, Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau, Telefon: 0723425572, Fax: 0234519042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare automobile transport persoane prin programului de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare automobile transport persoane, 6 bucati, prin programul Rabla 2012 pentru persoane juridice.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.700 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare in copie (pentru viramente) sau in original (pentru instrumente bancare sau de asigurare) va fi trimisa autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa specificata la anexa A din prezentul anunt (BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C). Nota1: garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: (1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; (3) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; (4)contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. art. 278^1 din OUG 34/2006-actualizata. Nota2: pentru o evaluare si raportare unitara, in cazul in care garantia va fi depusa in euro, echivalenta sa va face la cursul BNR stabilit pentru cea de a treia zi inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti, la momentul semnarii contractului.In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) din HG 925/2006-actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a. Sorin Brasoveanu - Director Generalb. Sorin Barladeanu - Director Adjunctc. Rodica Stiuca - Director Economicd. Lili Huian - Director Birou Licitatiie. Gicu Antochi - Director Unitate subordonata DGASPCf. Dorina Popoutanu -Administrator Public CJ Bacaug. Dragos Benea - Presedinte CJ Bacauh. Consilierii Judeteni, care au competnente in aprobarea bugetelor DGASPC Bacau: Bejan Gheorghe, Belceanu Gheorghe, Bondor Silviu, Bontas Dumitru, Bostan Ionel Gabriel, Braneanu Dumitru, Burca Eugen, Casaneanu Gabriel Vasilica, Cautis Vasile, Ciubotariu Lucian Manuel, Cosa Maricica Luminita, Dascalu Ioan, Dinu Ioana Raluca, Draganuta Constantin, Dumitru Raspopa Mincu Adrian, Enasoae Petru, Floroiu Ionel, Ganea Laurentiu Eugen, Humulescu Vasile, Ichim Mihai, Isvoran Vasile, Marchis Ana, Marcu Costica, Marcu Viorica, Martz Carmen, Mihaila Petrica, Nastasa Claudiu Constantin, Ochenatu Nechifor Eugen, Olaru I. Neculai, Pislaru Marius, Pristavu Mihai, Sendrea Iulian Razvan, Seto Bogdan Constantin, Sotcan Theodora, Stanica Marian Ovidiu.Nota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 5. In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documentelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006)Nota 6: In cazul unui tert sustinator acesta va depune declaratii pe prorie raspundere(formular A si formular B3) din care reiese ca nu se se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) 1. Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire la domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata. Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.2. Ofertantul/dealerul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(conf. Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 981/2012).Nota: Ofertantul va prezenta orice document (in copie) prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (conf. Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 981/2012).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate al contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 378.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3) Operatorii economic vor prezenta descrieri tehnice (carti tehnice, materiale de prezentare, etc) aferente produselor ofertate, din care sa reiasa indeplinirea conditiilor minime impuse prin caietul de sarcini. Dupa caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior ofertantilor dovezi ale autenticitatii acestor descrieri (conf. art. 188 alin (1) lit e) fin OUG 34/2006-actualizata, 1) Operatorii economici trebuie sa faca dovada detinerii unei experiente similare prin ducerea la bun sfarsit, in ultimii 3 ani (calculata de la data limita de depunere a ofertelor) a unui numar de maxim 3 furnizari similare in valoare cumulata de minim 189.000 lei (exclusiv TVA), 2) Operatorii vor prezenta o declaratie referitoare la dotarea, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun acestia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru indeplinirea acestei conditii, operatorii economici trebuie sa demonstreze ca dispun de o unitate de service autorizat RAR, adecvata ca dotare pentru intretinerea si repararea automobilelor ofertate, pe raza judetului Bacau. Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii de tip ISO 9001 sau echivalent, valabil pentru activitatile /domeniile ce au corespondent in obiectul contractului In cazul unei asocieri, se va face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru activitatile contractului asumate in cadrul asocierii. Se vor prezenta certificate din seria ISO 9001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. Toate documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie, cu mentiunea "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire, in forma completa, este anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 11:15