Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autosanitara (ambulanta) tip A2


Detaliu pentru invitatia numarul 337751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Numar invitatie: 337751/19.10.2012
Denumire contract: Furnizare autosanitara (ambulanta) tip A2
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 25.10.2012 12:21)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 125, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: Lenuta Ibanescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Calarasilor nr. 59, Braila-Sediul Spitalului, sala de protocol
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autosanitara (ambulanta) tip A2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autosanitara( ambulanta) tip A2
II.1.6) CPV: 34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa ce nu depaseste 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2700 lei.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin una din modalitatile: - OP in contul RO76TREZ1515006xxx007273 deschis la Trez.Mun.Braila;
- prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara/societate de asigurari(formular F4-sectiunea formulare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita prin una din modalitatile: - OP in contul RO76TREZ1515006xxx007273 deschis la Trez.Mun.Braila;
- prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara/societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf. prevederilor HG nr. 1045/2011'
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 al OUG NR. 34/2006 ? completata pe proprie raspundere si in conformitate cu formularul F1.2. Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUGnr. 34/2006 ?conform formular F7.Persoanele cu functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri sunt: -manager: ing.Craciun Florentin;
-dir.fin.cont.: ec.Dobrescu Beatrice;
-comisie evaluare: ec.Ibanescu Lenuta, ec.Neagu Nicoleta, ing.Morun Claudia.3. Certificatprivindplata impozitelor si taxelor localeeliberat de Directia Impozitelor si Taxelorlocale in original sau copie certificata pentru conformitate ( semnat si stampilat de persoana autorizata ), din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din lunaanterioara celei in care se depune oferta.4. Certificat de atestare fiscalaeliberat deDGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnat si stampilat de persoane autorizate ) care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din lunaanterioara celei in care se depune oferta.5. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? ? Conf. Ord. 314/2010 ? completata pe proprie raspundere si in conformitate cu formularul F8. Certificat constatoremis de ONRC ? original sau copie cu mentiunea « conform cu originalul « , valabil la data depunerii ofertelor - din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatia de atribuire .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Ultimul bilant contabil vizat si inregistratde organe competente ? copie certificatapentru conformitate ( semnat si stampilat de persoana autorizata ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara-Se vor prezenta copii de pe procesele verbale de receptie finala de la beneficiari, din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor produse similare si/ sau copii a cel putin a unui contract de furnizare produse similare., Certificat de conformitate CE sau Declaratie CE Certificat ISO 9001 sau echivalent ? Copie certificata pentru conformitate .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer