Achizitie publica - FURNIZARE AUTOSANITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 336779
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336779/05.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE AUTOSANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232473020, fax: +40 232473676, persoana de contact: Ionel Vasiliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232473020, fax: +40 232473676
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE AUTOSANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE AUTOSANITAREDomeniul acordului cadru: minim 1 bc. ? max. 2 bc. (cantitatea fiecaruia dintre cele 2 contracte subsecvente este 1 bc. autosaniatara)
II.1.6) CPV: 34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei: 4.680 RONPerioada de valab. a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, respectiv egala cu perioada de valab. a ofertei. Garantia de particip. se poate constitui : -prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis conf. legii de o societate de asigurari;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante;
-cu ordin de plata in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, perioada de valab. a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de particip. constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va prezinta si in original deoarece constituie document primar justificativ de evidenta contabila a obligatiilor autoritatii contractante.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8Neconstituirea garantiei de particip. pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925 / 2006 cu modific. si complet. ulterioare.Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pt. operatorii economici incadrati conf. legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul stabilit.In cazul in care un operator economic depune o contestatie iar in urma hotararii CNSC aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de 2.340 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului, potrivit prevederilor art. 2781, lit a)din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : - Dr. Lucian Eva ? Manager;
- Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
- Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Dr. Eugen Cezar Popescu, Ing. Petronel Popa, As. Iulian Cozianu, Constantin Caunic.In cazul in care un ofertant prezinta o declaratie pe proprie raspundere privind documentele de calificare sau indeplinirea conditiilor de calificare solicitate ori copii ale acestora semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? potrivit art. 11, alin (4) din HG 925 / 2006, autoritatea contractanta are dreptul potrivit art. 11, alin (5) si (6) sa ii solicite sa depuna aceste documente in original sau in copie legalizata. 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe ale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 / 2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.2.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani;2.Declaratia de conformitate pentru produs sau pentru confirmarea marcajului CE. 1.Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 / 2008, SR EN ISO 13485 / 2004 pentru dispozitive medicale sau certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON-LINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 12:51