Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE AUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 1500 KG SI AUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 3500 KG


Detaliu pentru invitatia numarul 329408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Sector 4
Numar invitatie: 329408/13.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE AUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 1500 KG SIAUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 3500 KG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public Sector 4Cod fiscal: 27437970, Adresa: Soseaua Oltenitei nr.9, Bucuresti, Telefon: 0213320594, Fax: 0213320594
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (INST. IN SUBORDINEA CONS. LOCAL SECTOR 4)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE AUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 1500 KG SIAUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 3500 KG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 1500 KG - 1 BUCATAAUTOSASIU PLATFORMA CU BENA RABATABILA 3500 KG - 1 BUCATA
II.1.6) CPV: 34139100-1 - Sasiuri cu cabine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3750 LEIPerioada de valabilitate: 40 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: scrisoare de gar. bancara, cf Formular.Garantia de Participare se poate constitui si prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Contul in care se va depune Garantia de participare: RO10TREZ7045006XXX009095 deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, CUI27437970.Garantia de participare va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006 (valoarea estimata a contractului fiind mai mica decat suma de 420.000 lei), respectiv in procent de 1% din valoarea estimata a prezentului contract.In cazul existentei unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, in baza art. 278ยน alin.1 lit.a autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 2500 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor;?Certificat privind taxele si inpozitele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor;?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara in care isi are rezidenta ofertantul;?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Vasile Negrila - directorTudor Mircea- sef Serviciu AdministrativPalici Mihai - sef birou Buget Financiar ContabilitateRadu Ion - consilier juridicBarbu Mirela Mihaela- inspector comp. achizitii publiceZlate Marilena- inspector comp. achizitii publiceObretin Daniela - inspector Buget Financiar ContabilitateVelciu Catalina - inspector Buget Financiar ContabilitateCiutac Raluca - Sef Birou Resurse UmaneSanda Ionela - referent Serviciul AdministrativCarjan Ionut - Sef Formatie Muncitori I-Serviciul AdministrativUrdes Iulian - Sef Formatie Muncitori II-Serviciul AdministrativNistor Nicolae Boni - inspector Serviciul Administrativ?Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. ?Certificat constatatoremis deOficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC-copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ;?Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, pentru persoane fizice/juridice straine traduse in limba romana de traducator autorizat, copie legalizata;Note: - documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tert/terti sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligati de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Fisa de informatii generale;, ?Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2010;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Se accepta si prezentarea documentelor constatatoare emise in conformitate cu art. 97 ^1 din HG 925/2006., ?Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora;, ?Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare conform anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP 509/2011(a se vedea in acest sens tabelul din sectiunea formulare sau a se consulta www.anrmap.ro), ?Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, sa respecte normele UE de calitate si securitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer