Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoturism 8+1 locuri, 1 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 318611
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare autoturism 8+1 locuri, 1 buc.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Autoturism 8+1 locuri, 1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.12.2011 16:25
Data limita de depunere a ofertelor: 29.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Administratiei Bazinale de Apa Siret, str. Cuza Voda nr.1, Bacau, cod postal 600274
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.B.A. Siret, str.Cuza Voda nr.1, Bacau. La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii operatorilor economici, prezentand o imputernicire in acest sens.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
Valoare estimata: 161, 290.33 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUH 34/2006;3.Certificat constatator eliberat de ANAF;4. Certificat constatator privind impozilele si taxele locale;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;7.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 691din OUG 34/2006;8.Pers. fiz./jr. române-Certificat constatator emis de ORC;Pers. fiz./jr. straine-Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare profesionala;9.Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata în ultimii 3 ani - cel putin egala cu 322.580 lei;10.Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani - se solicita livrarea în ultimii 3 ani de produse similare cu o val.însumata cel putin egala cu 161.000 lei exclusiv TVA;11.Informatii privind subcontractantii;12.Informatii privind asocierea;13. Certificat ISO 9001 sau echivalent.
- www.e-licitatie.ro- Garantia de participare 3.225 lei- Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer