Achizitie publica - Furnizare autoturism in sistem leasing financiar pe 3 ani
Detaliu pentru invitatia numarul 345972
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345972/26.04.2013
Denumire contract: Furnizare autoturism in sistem leasing financiar pe 3 ani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Iasi pentru Granita Romania Republica MoldovaCod fiscal: 17560703, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr.69 camera 161 bis, Iasi, Telefon: 0232270646, Fax: 0232260646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Management fonduri europene)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoturism in sistem leasing financiar pe 3 ani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea unui autoturism nou, cu plata in leasing financiar, cu durata de 3 ani.
II.1.6) CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 677.4 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 693.55 Euro, (2% din valoarea contractului).Cursul euro/valuta luat in calculul echivalentei garantiei de participare constituite in alte valute decat euro, va fi cel comunicat de BNR pt. data publicarii invitatiei de participareGarantia de participare se constituie conform art. 86 din H.G. 925/2006.Cont bancar: Raiffeisen Iasi RO57RZBR0000060011959661.In cazul in care forma de constituire a garantiei de participare este scrisoarea de garantie bancara, se va folosi formularul nr. 1.2Garantia de participare se prezinta obligatoriu in original, pana in data limita de primire a ofertelor la sediul BRCT si se depune si in copie scanata, cu semnatura electronica, in SEAP. Valabilitate: 90 zile de la data limita de depune a ofertelorLipsa constituirii garan?iei de participare ori neprezentarea scrisorii de garantie conform legii, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In conformitate cu prevederile in vigoare, in cazul ca ofertantul se regaseste in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul sus-precizat.In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. (vezi formular nr. 2)Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata si va fi prezentata in original.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.Toate documentele vor fi depuse in SEAP, cu semnatura electronica. Documentele nesemnate electronic vor duce la respingerea ofertei ca neconforma, fara clarificari.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006.- Numerar la sediul achizitorului-prin scrisoare de garantie financiara?aceasta constituindu-se in anexa la contract in original;
- prin constituirea unui cont de garantie in banca comerciala a Autoritatii Contractante.Garantia de buna executie se va returna dupa livrarea autovehiculului la sediul Autoritatii Contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, Formularul nr. 3Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 . Formularul nr. 4. Se vor atasa: a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice.b) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane fizice/ juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, in traducere legalizata.3. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (privind evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Lista persoane cu drept de decizie conform Ordinului ANRMP nr. 170/2012:1. Ion APOSTU ? Director executiv2. Sebastian COSTEA ? Director adjunct STC3. Camelia STINGU ? Director economic4. Nicolae IORGA -Presedinte comisie de evaluare, fara drept de vot5. Silviu SIMIONESCU ? membru comisie evaluare6. Ramona POPA - membru comisie evaluare7. Ioan BEJAN - membru comisie evaluareCompletarea si semnarea formularului nr 5Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul nr 5 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in situatia descrisa la art. 69^1 din OUG 34/2006.4.Declaratie privind calitatea de participant al procedura - Completarea si semnarea Formularului nr. 5.15.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Completarea si semnarea Formularului nr. 5.2IMPORTANT: Neprezentarea documentelor mentionate sus mentionate duce la excludereaofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Acesta va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul.Datele inscrise in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.Neprezentarea certificatului solicitat la punctul 1, conform solicitarii duce la excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.2. Autorizatie de functionare, sau documente echivalente de acreditare ca societate de leasing. Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.*In cazul in care la procedura se prezinta o asociere, documentele de calificare vor fi depuse de catre toti asociatii. Documentul prevazut la pct.2 se va depune doar de catre finantator.Pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de tipul celor enumerate mai sus, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se prezinta in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Ofertantii straini vor prezenta Certificat de reziden?a fiscala (evitarea dublei impuneri) sau Conven?ie de dubla impunere incheiata cu statul roman, valabile pentru anul calendaristic in curs. Se accepta ca varianta la depunerea certificatului de rezidenta fiscala ca, la data limita de depunere a ofertelor, acesta sa prezinte o declaratie prin care sa ateste faptul ca daca va fi declarat castigator isi asuma raspunderea ca la semnarea contracutului sa prezinte Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau Conventie de dubla impunere incheiata cu statul roman, valabile pentru anul calendaristic in curs?.PRECIZARI IMPORTANTE: ? Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, dupa caz.? Documentele prezentate, a caror perioada de valabilitate este expirata la data limita de depunere a ofertelor, sunt considerate lipsa.?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.? Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.? A nu se folosi prescurtari.? Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere aofertelor.? Neincadrarea in termenele prevazute, a documentelor emise de autoritatile competente atrage dupa sine, descalificarea ofertantului? Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privat, Informatii privind asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 12:41