Achizitie publica - Furnizare autoturism nou
Detaliu pentru invitatia numarul 338229
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338229/26.10.2012
Denumire contract: Furnizare autoturism nou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: SZEKELY Zsolt-Szabolcs
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: SZEKELY Zsolt-Szabolcs
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoturism nou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare autoturism nou
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 13, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006actualizata).Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor (termen precizat in invitatia de participare).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi considerate inacceptabile pe baza prevederilor art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. 1).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3 - Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante privind procedura de achizitie publica sunt: TAMAS Sandor, VARGA Zoltan, FERENCZ Ludovic, VASS Stefan, SZTAKICS Istvan Attila, DOMOKOS Reka, SZEKELY Zsolt-Szabolcs, DEMETER Pal, OROSZ Andrea, SZABO Agoston. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fejer Laszlo;-Odon, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kovacs Odon, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th-Birtan Csaba, Tusa Gabriella-Timea, Vancza Tibor-Istvan.Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4).Ofertantii vor depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata pentru conformitate cu original cu semnatura autorizata si stampila societatii (ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme).Mentiune: in cazul in care exista asociati acestia vor completa si depune toate documentele cerute la acest capitol, iar in cazul tertilor sustinatori acestia vor completa si depune numai declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va depune certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - ONRC, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa si depune formularul cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. 5).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Se va depune depune Formularul nr. 6 completat.La evaluarea capacitatii economico financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor., Informatii privind asociatii (daca este cazul)Nota: se va preciza cine este leader al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor/serviciilor executate de fiecare asociat. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea profesionala si capacitatea economico financiara pot fi indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Documentele vor fi emise pt fiecare dintre op. ec., in cazul unei asocieri In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, asocierea in ansamblu va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare si respectiv a cifrei de afaceri in masura in care fiecare asociat se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM. In acest sens fiecare asociat va prezenta documentele prevazute de Legea 346/2004.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara / Pretul ofertei exprimat in lei fara TVA / Punctaj maxim pentru cel mai mic pret: 80 puncte / Pentru preturi mai mari decat cel mai mic pret ofertat, se va aplica formula: Punctaj pret oferta (n) = (pretminim / pret oferta n) x 80
Termenul de livrare a autoturismului
20
Descriere: Termenul de livrare se va exprima in zile calendaristice. Termen min: 3 zile (daca se afla pe stoc). Termenul maxim acordat nu poate depasi data de 15 decembrie 2012. Orice oferta cu un termen in afara intervalului min-max va fi considerata neconforma. Pentru cel mai mic termen de livrare se va acorda punctajul maxim: 20puncte. Pentru termenele de livrare mai mari decat cel mai mic termen de livrare ofertat, se va aplica formula: Punctaj termen oferta (n) = (termen minim / termen oferta n) x 20
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 09:00