Achizitie publica - Furnizare Autoturism pentru ADR SUD MUNTENIA
Detaliu pentru invitatia numarul 324877
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324877/24.04.2012
Denumire contract: Furnizare Autoturism pentru ADR SUD MUNTENIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: 0242 331769, Fax: 0242 313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Calarasi, Romania, cod postal: 910164, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: OCTAVIAN DOBRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Autoturism pentru ADR SUD MUNTENIA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoturism in Conformitate cu prezentul caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei.Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Anexa 9 sau prin ordin de plata (vizat de catre banca) in contul autoritatii contractante -- RO78RNCB0098037561140001-Perioada de valabilitate a garantiei - 50 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertei - 50 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: - Liviu MUSAT ? Director ADR SUD MUNTENIA- Mirela TACHE ? Director Economic ADR SUD MUNTENIA- Mariana VISAN ? Director Adjunct Organism Intermediar- Mircea ENESCU ? Director Adjunct Dezvoltare- George PIPEREA ? Sef Serviciu Monitorizare- Rodica Iorga ? Sef Serviciu Verificare- Anna Maria Moga ? Sef Serviciu Evaluare- Aurelian DABU -Sef Birou Control Financiar- Victorina DRAGU ? Sef Serviciu Contabilitate Persoane juridice romane-Cerinta minima obligatorie: Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie conform legalizata, original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.Persoane juridice / fizice straine-? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil - copie dupa bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de DGFP (in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii trei ani financiari incheiati respectiv 2009, 2010, 2011), Informatii privind cifra de afaceri - Se va completa si prezenta Anexa 5;Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minim 300.000 leiCurs de referinta- Cursul mediu BNR /infoeuroCurs infoeuro 2009 - 4, 2373leiCurs infoeuro 2010 - 4, 2099 leiCurs infoeuro 2011 - 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCurs infoeuro 2009 - 4, 2373leiCurs infoeuro 2010 - 4, 2099 leiCurs infoeuro 2011 - 4, 2379 lei, Lista de experienta similara - Realizarea unui contract de furnizare produse de natura si complexitatea celor ofertate de minim: 200.000 Lei ( experienta in furnizarea autoturisme)Experienta similara se poate demonstra prin prezentarea unuicontract a carui valoare sa fie de minim cuantumul cerintei din fisa de date a achizitiei. Contractul de experienta similara se va prezenta in copie conform cu originalul.Contractul depus trebuie sa contina minim paginile care contin informatii cu privire la contractanti, obiectul contractului si valoarea contractuluiSe va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului si numarul contractului la care se face referinta sau documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului prezentat ca experienta similara din partea beneficiarului in copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 16:54