Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ?Autoturisme ?


Detaliu pentru invitatia numarul 355248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 355248/31.10.2013
Denumire contract: Furnizare ?Autoturisme ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: AURELIA PASCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ?Autoturisme ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ?Autoturisme? pentru dotarea parcului auto a Curtii de Conturi a Romaniei
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP 9.600lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar / instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 8. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus.GP tb sa acopere perioada de valab a ofertei, resp. 60 zile de la data limita de depun a ofertelor. Se constitconf sectiunii III. 1.1.Pt IMM, va fi de 50% din niv min impus, dar nu mai mica de 1% din Val estim fara TVA. Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca din Rom
Garantie de buna executie
1. Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia.2. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.3. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 8%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 4% din pretul contractului fara TVA.In cazul nedepunerii garantiei de buna executie in termenul stabilit, Curtea de Conturi a Romaniei va retine garantia de participare constituita in favoarea sa si isi rezerva dreptul de a hotari anularea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Completarea si prezentarea Formularului 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Documentele solicitate in prevederile art.180, vor trebuii prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Completarea si prezentarea Formularului 3;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Documentele solicitate in prevederile art.181, vor trebuii prezentate si de tertul sustinator daca este cazul, acesta va confirma doar lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d).2. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor?.3. Prezentarea Certificatului fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local. Din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor?.Nota: a) Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici, pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.14 din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin 3 din Ordinul 509/2011.Certificatele fiscal se solicita doar pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind evitarea conflictului de intereseModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Completarea si prezentarea Formularului 5;1)Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator se va completa Formularul 5.Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: Alexandru-Octavi STANESCU ? Secretar generalMonica MITROI ? DirectorComisia de evaluare a ofertelor: Aurelia PASCARUPresedinteIon DEBUMembruDragos NANISMembruValentina HUBATIMembruEugen DUMITRUMembruFelicia PRIOTEASAMembru de rezervaAlexandra MOISAMembru de rezervaFlorina MARINESCUMembru de rezervaCatalin DIACONUMembru de rezervaCristian PREDAMembru de rezervaCerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCertificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilitCompletarea si prezentarea Formularului 4.Nota: In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic.Informatiile cuprinse in document vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"certificat cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampilat.- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice romaneAutorizatii/atestate/contracte Modalitatea de indeplinireOfertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministrului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/14.05.2013).Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnize autoturisme in cadrul Programului de stimulare a inoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat decatre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministrului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/14.05.2013).Nota : Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Traducerea se prezinta in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Modalitatea de indeplinireFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 6 si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/alta valuta pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati in domeniul de activitate aferent obiectului contractului cel putin egala cu 963.260 lei fara TVA.Determinarea valoariimedii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.NotaCifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, Cerinta nr. 3Modalitatea de indeplinireBilanturile contabile sau extrasele de bilant la data de31.12.2011 si 31.12.2012vizate si inregistrate de organele competente se va depune in copie legalizata.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator in scris, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta aceste documente, se pot prezenta alte documente legale edificative, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorii reprezentand cifra de afaceri care vizeaza activitatea in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimi 3 ani, prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economica si financiara.Nota : solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazutade legislatia tarii in careeste stabilit ofertantul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Modalitatea de indeplinireLista principalelor livraride produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare la nivelul unui contract a carui valoare a fost de minim 481.630 lei fara TVA, insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.- se vacompleta Formularul 7.Ofertantii straini vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/alta valuta pentru fiecare an in parte. Cerinta nr. 1Modalitatea de indeplinireDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer