Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoturisme


Detaliu pentru invitatia numarul 353937
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comitetul Olimpic si Sportiv Roman
Numar invitatie: 353937/20.09.2013
Denumire contract: Furnizare autoturisme
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComitetul Olimpic si Sportiv RomanCod fiscal: 13746143, Adresa: Calea Victoriei, nr. 155, bl.D1, Tronson 5, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213101198, Fax: +40 0213150490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti, nr.20A, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010073, telefon: +40 0213101198, fax: +40 0213150490, persoana de contact: Mioara Micu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Marasti, nr.20A, Sector 1, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoturisme
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare5 autoturisme, conform descrierilor si caracteristicilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar. de participare in cuantum de 4.764, 5 lei. Gar. de participare se constituie conform prevederilor art.86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ultereioare. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de Banca Nationala a Romaniei (BNR), la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru deschidere a ofertelor.In cazul constiruirii garantiei prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO07INGB0001000116658918, deschis la ING Bank. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o soc. de asigurari, - se va utiliza Form. nr. 11.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata in original, cel mai tarziu la data limita de deschidere a ofertelor inscrisa in invitatia de participare in SEAP.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru deschidere ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formularul nr.9)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie : in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. Modalitatea de constituire : conform art. 90 din H.G. nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privindneancadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 , semnata de reprezentantul legal(Completare Formularul nr.1)Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006, semnata de reprezentantul legal. (Formularul nr.2).Pentru demonstrarea neancadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34/2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a.Certificat de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?;b.Certificat de atestare fiscala, privind impozitele, taxele si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie certificata ?conforma cu originalul?.Declaratia privind neincadrarea in art.181 a, c indice 1, d, va fi prezentata si de catre tertul sustinator.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.3) in original (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere( completare Formularul nr.4)Formularul va fi prezentat si de catre asociati, terti sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ioan Dobrescu ? secretar general; - Arthur Hoffmann ? secretar general adjunct; -Mioara Micu ? director departament achizitii publice;
- Carmen Trocan ? director departament resurse umane, juridic si relatii cu autoritatile; -Gheorghita Voicu-director economic, -Pojoranu Ion ?director coordonator;
- Radu Niculescu ?director dep. Logistica, protocol si prezentare ;
-Laurentiu Panioglu ?consilier juridic, -Ovidiu -Cornel Bac -expert, -Anca Alexandra Popescu -expert. Pentru persoane juridice romane: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pelanga Tribunalul Teritorial sau echivalent, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizare de autoturisme.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor- Pentru persoanele juridice straine: -Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul, si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri peultimii 3 ani.( Formular 14) Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ania realizat o cifra medie de afaceriglobalacel putin egala cu 400.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul mediu anual lei/alta valutacomunicat de Banca Nationala Romana pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse(auroturisme)din ultimii 3 ani(Formularul 5)Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, au livrat produse similare celor solicitate prin prezenta documentatie (autoturisme) din maximum 2 contracte de livrare , a carorvaloare cumulatasa fie cel putin egala cu 200.000 lei, fara TVA.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar .In cazul in care contractul similar are valorile exprimate in alta moneda decat in lei, se va utiliza cursulmediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv., 2 Asocierea -Op. economiciau dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer