Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare autoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national


Detaliu pentru invitatia numarul 354589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 354589/10.10.2013
Denumire contract: furnizare autoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare autoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia a 6 (sase) autoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 383, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1=4.500, 00 lei; Lot 2=2.200, 00 lei si se poate constitui prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie;
-virament bancar (ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta);
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Per de valab a garantiei de participare este egala cu perioada de valab a ofertei si anume 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -of isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;
-of sa fiind stabilita castigatoare, of refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a of;Pentru lotul 1, se va retine contestatorului caruia I-a fost respinsa contestatia ca nefondata sau renunta la contestatie, de catre CNSC, sumele calculate conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006.Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of declarant castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a of.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea oertelor.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR pentru data de 25.09.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, conform formularului F1;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, conform formularului F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, conform formularului F3;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Maria ManolacheDumitru HerascuMarinela SurugiuNicoleta CretuDaniela StaminLaurentiu BeznaCertificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform formularului F4 - Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor)Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.- Documente din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a inoirii parcului auto national si ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (cf. Ordinului Ministerului Mediului si Schimbarilo Climatice nr. 1239/2013).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala medieanuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei anipentru care exista exercitiu financiar (conform formularului F5)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conformformularului F6;Lista va cuprinde: denumire, beneficiar, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer