Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 340045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Suceava
Numar invitatie: 340045/26.11.2012
Denumire contract: Furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Luminita Chiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Suceava din B-dul 1Mai, nr. 5A, loc. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare a trei autoturisme cu 5 locuri prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2012 in conformitate cu specificatiile prevazute in caietul de Sarcini.Pentru fiecare autoturism ce se doreste a fi achizitionat se va preda furnizorului un tichet valoric RABLA 2012.
II.1.6) CPV: 34111200-0 - Berline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 1935 lei. Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006- Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei la caseria autoritatii - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de967, 5 leidin garantia de participare, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006; In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3) - prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare- Mihail Jitariuc, director Directia Patrimoniupresedinte- Camelia Damian, sef Serviciu Patrimoniumembru- Mihaela Olariu, consilier Serviciul contencios administrativmembru- Vasile Moscal, sef Serviciu Administrativmembru- Constantin Mihai Vicovan, consilier BALATmembru- Cristian Grusca, consilier Compartimentul achizitii publicesecretarMembri de rezerva: Florin Cerlinca, Director DGTIVasile Hostiuc, Sef sector DGDPGabriel Petruc, sef Serviciu BALATDoru Constantin, consilier Serviciul InvestitiiAna Vasiliu, consilier Serviciul Contencios administrativChiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publiceIn conformitate cu HCL 116/21.06.2012 coroborat cu HCL nr. 121/12.07.2012 si HCL nr. 122/12.07.2012 consilierii din componenta Consiliului local al municipiului Suceava sunt : ARAMESCU ADRIAN, BARBA NICULAI, BRADATAN TIBERIUS MARIUS, CIOBANU ? TIMOFI ADRIAN, CIRLAN LIVIU, CRETU SILVIU ? CRISTINEL, DONTU OVIDIU ? LIVIU, DOROFTEI OVIDIU, GIRIGAN EUGEN, GROSAR ALEXANDRU - CORNEL , HARSOVSCHI LUCIAN, MOCANU VASILE, MONACU VASILE, ONOFREI ? RAILEANU GHEORGHE, PADURARU ANDREI ? GEORGE, ROIBU MARCEL ? DAN, RUSU PAUL, SEREDENCIUC VIOREL, SFECLA GENILONI, TATARANU COSTEL, UNGURIAN DANIEL, VIRVARA GAVRIL, VORNICU CORNELIU2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul, privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. 1.) Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunerea ofertei. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunerea ofertei, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.2.) Ofertantul trebuie sa fie validat de catre Administratia Fondului pentru Mediu (Ordinul Min. Mediului si Padurilor nr. 981/2012). NOTA: Ofertantul va prezenta orice document din care sa reiasa faptul ca este validat de catre Ministerul Mediului si Padurilor (Administratia Fondului pentru Mediu) in cadrulProgramului de Stimulare a innoirii parcului auto national pentru anul 2012 si poate utiliza tichete valorice, sau este reprezentant autorizat al producatorului validat in conformitate cu Ordinul Ministrului Mediului si Padurilor nr. 981/2012 pentru aprobarea Ghidului de finantare a Programului de Stimulare a innoirii parcului auto national.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Completare Formularul 2 ? se va prezenta in original, cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul persoanelor juridice/fizice straine, la calculul cifrei de afaceri globale anuale se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro = 4, 2373 RON; 2010:1 Euro = 4, 2099 RON; 2011:1Euro = 4, 2379 RON. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in RON, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Completare Formularul 12 D? se va prezenta in original Certificat privind implementarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardele SREN ISO 9001 sau echivalent.Copie dupa certificatul ISO 9001 sau echivalent ? se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu original"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca din SEAP(www.e-licitatie.ro), fiindatasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer