Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoutilitara


Detaliu pentru invitatia numarul 318686
Autoritate contractanta
Primaria municipiului Moinesti
Cod de identificare fiscala: 4591490
Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti
Telefon: 0234363680
Fax: 0234365428
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare autoutilitara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare 1 buc. autoutilitara
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.12.2011 16:09
Data limita de depunere a ofertelor: 22.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria mun. Moinesti, str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, jud. Bacau, cod 605400
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Moinesti, str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, jud. Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 76, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. privind situatia pers. a op. econ.; decl. privind neincadr. in prev. art. 181; certif. constat. privind indepl. obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local-pers. juridice romane;doc. pt. dovedirea indepl. oblig. de plata catre bugetul de stat si bugetul local-pers. juridice straine;decl. conflict de interese;certif. particip. cu of.independenta;certif inregistrare ORC si certif. constat.ORC-pers. jur.romane;doc. edificatoare care dovedesc o forma de inreg +certif de rezidenta fiscala-pers juridice straine; inf. generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani-2008, 2009, 2010;bilanturi contabile pt 2008, 2009, 2010 - pers. juridice romane si straine;lista principalelor livrari din ultimii 3 ani; prezentarea a cel putin unui contract de produse similare in valoare de min 75.000 lei, fara TVA+prez. certif./doc. emise de beneficiari;decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere;inf. privind asocierea
Din SEAP, sau gratuit de la sediul autoritatii contractante.Cuantum garantie de participare=1.500 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer