Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoutilitara cu sapte locuri pentru transport marfa


Detaliu pentru invitatia numarul 327639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SEROPLANT BRAILA
Numar invitatie: 327639/23.05.2012
Denumire contract: Furnizare autoutilitara cu sapte locuri pentru transport marfa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SEROPLANT BRAILACod fiscal: 12941510, Adresa: STRADA EDMOND NICOLAU NR.8, Braila, Telefon: 0239614430, Fax: 0239614430
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA EDMOND NICOLAU NR.8, Braila, Romania, cod postal: 810018, telefon: +40 0239614430, fax: +40 0239614430, persoana de contact: MIHAELA PITIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA EDMOND NICOLAU NR.8, Braila, Romania, cod postal: 810018
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoutilitara cu sapte locuri pentru transport marfa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare autoutilitara cu sapte locuri pentru transport marfa
II.1.6) CPV: 34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1971 lei, reprezentand 2 % din valoarea estimata a contractului de achizitie fara TVA., avand in vedere si prevederile art.278?1 din OUG nr.34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - depunere de numerar la caseria unitatii- virament bancar in contul RO36TREZ1515006XXX000233 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in conformitate cu art.86 din HGR nr. 925/2006Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autorita?ii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 985, 85 lei stabilita conform art. 278?1 alin. (1) pct.b), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: -conform prevederilor art. 90 din HGR nr. 925/2006;
-retineri succesive cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezentata in original autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant ? Anexa 11Situatia personala a operatorului economic - Anexa 10Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.180 din OUG nr.34/2006 - Anexa 10CDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 se solicita obligatoriu si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG nr. 34/2006 -Anexa 10DDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1 ) si d) din OUG nr.34/2006 se solicitata si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Se solicita prezentare ?certificat de participare cu oferta independenta?- Anexa 10ASe solicita prezentare ?Declaratia privind neincadrarea in prev.art.69?1 din OUG nr. 34/2006? ? Anexa 10B. Daca este cazul se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinatorLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DRAGAN LIGIA - DIRECTOR, PITIC MIHAELA - CONTABIL SEF, FRATILA DANIEL - RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICECertificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datotrii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila mentiunea ?conform cu originalul? Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Actul constitutiv, in forma sa actualizata conform art. 204 din Legea nr. 31/1990Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei - copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre ofertant.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Anexa 62Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de furnizare de produse similare, Precizari privind subcontractantii, Precizari privind Asocierea, Precizari privind sustinerea acordata de terti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer