Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoutilitara furgon cu sistem frigorific


Detaliu pentru invitatia numarul 338956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINA
Numar invitatie: 338956/07.11.2012
Denumire contract: Furnizare autoutilitara furgon cu sistem frigorific
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINACod fiscal: 30532255, Adresa: STR CUZA VODA, NR 36, BL 112, Deva, Telefon: +40 254210986, Fax: +40 254210986
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele vor fi atasate si transmise prin intermediul SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoutilitara furgon cu sistem frigorific
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare autoutilitara furgon, cu sistem frigorific, la sediul , ,Serviciului Public Administrare Piete, Targuri, Cantina? din Deva, str. Cuza Voda , nr.36, bl.112, pentru transportul alimentelor/hranei pregatite la Cantina sociala, administrata de serviciul mai sus amintit.
II.1.6) CPV: 34136100-0 - Furgonete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 983 lei, reprezentand 1 % din valoarea estimata a contractului fara TVA;perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;forma de constituire: prin viramentbancar sau instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara, in contul : RO67TREZ36624680271XXXXX, cod fiscal 30532255. deschis la trez. Deva. . Se solicita prezentarea in original a instrumentului de garantare (conform formularului B) pana la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor la sediul principal(str.Cuza Voda, nr.36, bl.112, Deva, jud.Hunedoara)si scanata in SEAP, pana la data limita de dep. oferte. ofertantul va intreprinde diligentele necesare astfel incat viramentul sa fie certificat prin extrasul de cont de la trezoreria Deva pana la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor in SEAP. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei departicipare la deschiderea (accesarea) ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata prin prezenta documentatie de atribuire are ca efectdescalificarea automata a ofertantului.Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat (dupa constatarea culpei persoanei garantate) sau neconditionat (la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate).Garantia de participare se va retine sau returna de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87-88 din HGR 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta poate retine 1% din garantia de participare in situatiile prevazute de art. 278^ din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Inform. generale ?FormularA- Declar. de eligibilitate - Formular nr.1- Declar. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr.2- Certif. de participare licitatie cu oferta independenta -Formular nr. 3- Declar. privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr.4-Declar. privind calitatea de participant la procedura ?Formular nr.5Persoane cu functii de decizie sunt: Sanfirisca Nicolae MariusResponsabil procedura achizitie : Horvat Cristina ElenaComisia de evaluare : Horvat Cristina Elena, Motoc Mihaela, Codrin Gabriel, Horvat Pavel, Budau RoxanaConsilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel, Mos Ovidiu, Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Surgent Marius Gheorghe, Takacs Iosif, Tonea VasileNota: in cazul in care in tara de origine sau alta tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei societati profesionale care au competente in acest sens.- Certif. de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Certif. de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Prezent. doc. se va face in format electronic in SEAP. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: - Certif. constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).- Pt. persoanele fizice romane : Autorizatie de functionare/ alte echivalente- Pt. persoanele juridice/fizice straine - Docum. care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul(copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).Prezentarea doc. se va face in format electronic in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bil. contabil (copie) sau extrase de bilant pe ultimul an incheiat ? inregistrat si vizat de org. fiscale (2011 sau dupa caz, avand in vedere faptul ca bilantul contabil depus la jumatatea anului financiar nu este obligatoriu pentru toti operatorii economici, se va permite, pt aceasta situatie, depunerea bilantului aferent anului 2010 ).Pt. persoanele jur. straine un act doveditor privind situatia financiara.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 196600 lei- Fisa de inform. generale ? Formular APt. echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRPrezent. doc. se va face in format electronic in SEAP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezent. a cel putin o recom. din partea beneficiarilor.-Declar. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ?Formular nr. 9-Certif. de conformitate sau declaratie de conformitate al produs. eliberat de producator/organism acreditat, care sa ateste conform. produselor, identificata clar prin referire la specificatii si standarde relevante, care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarcini.- Autoriz. pentru livrarea produselor ( in cazul in care ofertantul este distribuitor).-Fisa tehnica a produselor.Subcontractantii-Formular nr .10Daca este cazul, se completeaza de catre liderul Asocierii- Acord sau o scrisoare preliminara de asociereFormular nr. 11Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca asociatii isi Respectarea standardelor privind asigurarea calitatii. In conformitate cu standardele privind asigurarea calitatii, se vor prezenta in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: - ISO 9001/2008, sau echivalent, in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer