Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Autoutilitare cu 5 locuri si tractiune integrala


Detaliu pentru invitatia numarul 330697
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 330697/27.06.2012
Denumire contract: Furnizare Autoutilitare cu 5 locuri si tractiune integrala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Autoutilitare cu 5 locuri si tractiune integrala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 2 buc Autoutilitare cu 5 locuri si tractiune integrala, conform cerintelor din caietul de sarciniValoarea de 227.419, 35 lei reprezinta valoarea estimata a procedurii, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.500 LEIGarantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 3), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legaleb) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI 23877359, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorc) Numerar la casieria autoritatii contractanteIn cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.IIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, se va aplica pentru asocierea in ansamblu.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 2.274, 19 lei.
Garantie de buna executie
5% din val.contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, scrisoare emisa de o societate de asigurari, sau alt instrument de garantare emis in conditii legale, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006Se va completa formular 4 in original de ofertant/asociat, tert sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.6 in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, terti sustinatori si subcontractanti ai Ofertantului- Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ABADL, sunt: - Director ?Marian Mitrea- Director economic ? Tanasie Bian- Director Tehnic Exploatare Investitii ? Stelica Hagi- Constantin Sava, Mirella Oancea, Raluca Tache-birou Achizitii, Ionel Mitrea-Comp.Mecano-energetic, Nicolae Spau, Gheorghe Grigorescu-coloana Auto, Gabriela Constantinescu-comp.Juridic si ContenciosCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Se va completa formular 5 in original de ofertant/asociat si tert sustinator, daca este cazul, pentru lit. a, c^1, dCerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si Ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat (copii legalizate sau copii conform cu originalul) din ultimile trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si Ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul local (copii legalizate sau copii conform cu originalul) din ultimile trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Cerinta nr. 6Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa Formular 11 in original de catre ofertant/asociatCerinta nr. 7Calitatea de participant la proceduraSe va completa Formular 9 in original de catre ofertant/asociat, subcontractantCerinta nr.8Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazulOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 12 completat in original.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalentePrezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, sau document echivalent, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulPentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Ofertantul castigator va prezenta documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat documentul in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 400.000 lei Se va completa Formular 7 in original de catre ofertant/asociat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor produse furnizate in ultimii trei ani-prezentare cel putin un document/parti relevante contract/proces verbal de receptie, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare de cel putin 200.000 leiSe va completa formular 8, Cerinta 2Informatii privind subcontractantii, daca este cazulSe va completa formular 10 in original, daca este cazul Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer