Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare autoutilitare in sistem leasing, inclusiv asigurare de tip CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 340836
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Numar invitatie: 340836/11.12.2012
Denumire contract: Furnizare autoutilitare in sistem leasing, inclusiv asigurare de tip CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Ionut Sorin Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RPLP Piatra Craiului RA, strada Postavarului, nr. 5, Oras Zarnesti, Judet Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare autoutilitare in sistem leasing, inclusiv asigurare de tip CASCO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare in sistem leasing pe o perioada de 2 ani, a doua autoutilitare cu plata unui avans de 40%, inclusiv asigurarea de tip CASCO
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 385, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 4620 lei (respectiv 1, 2% din valoarea estimata). In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata, respectiv 3850 lei, cf art.278^1 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul AC in cadrul documentelor de calificare, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta va proceda la deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. se va completa formularul din sectiunea "Modele deformulare".b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora la careautoritatea contractanta deschideofertele.c) Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora la careautoritatea contractanta deschide ofertele. Cont: RO 82 BRDE 080SV 3432 6590800, RO 19113639.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a include in documentele de calificare dovada ca sunt IMM-uri.Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data de 17 Decembrie 2012, curs BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele;d.Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;e.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;f.Formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Rozorea George Gabriel ? Director General, Ec. Barbu Marieta ? Director Economic, Membrii comisiei de evaluare: Ing. Banciu Ionut - Presedinte; Cons.Juridic Vasii Catalin - Membru, Ing. Toader Alin - Membru; Contabil Tamas Elena - Membru; Nagy Alina Petronela - Membru; Ing. Zamfir Ioan - Membru rezerva; Ing. Runceanu Gheorghe - Membru rezerva; Contabil Garbacea Gabriela - Membru rezerva.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor".b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Formular ?Informatii generale? - privind cifra de afaceri - conf. art.185, alin.1, lit. c., formular atasat in sectiunea Formulare, b. Informatii privind asociereaFormular tip atasat in sectiunea Formulare, c. Informatii privind sustinerea economica si financiara, Formular tip in sectiunea Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Formular ?Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani?, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, b. Experienta similara: Va fi dovedita prin prezentarea a cel putin un contract de livrari produse similare in valoare de minim 350000 lei, sau certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare, pentru care se va prezenta: copie document, sau orice documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatiireferitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale., c. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat atat personal de specialitate care se vaocupa de asigurarea garantiei, cat si al cadrelor de conducere: Formular Tip- privind informatii referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentruasigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori., d)Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG. 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractar, din care sa reiasa clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188 alin. 2, din OUG 34/2006., e) Declaratie privind ?utilaje, echipamente tehnice" de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare? care va contine informatii privind dotarile specifice asigurarii perioadei de garantie., f) Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., g) Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara- Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru cea mai scazuta dintre valorile ofertelor, se acorda punctaj maxim; pentru alta valoare punctajul se acorda astfel: Pn=(valoare minima/valoare n)x punctaj maxim alocat
Termen de livrare
10
Descriere: Termenul de livrare va fi exprimat in zile calendaristice. Termenul maxim acceptat peste careoferta va fi declarata neconforma este de 90 zileiar termenul minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 zile, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Termenul de livrare de la data semnarii contractului- Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: pentru termenul de livrare cel mai scurt se acorda punctaj maxim; pentru alt termen de livrare punctajul se acorda astfel: Pn = (termen de livrare cel maiscurt/termen de livrare n)x punctaj maxim alocat
Termen de garantie
10
Descriere: Termenul de garantie se va exprima in ani. Termenul minim acceptat sub care oferta va fi declarata neconforma este de 2 ani iar termenul maximpeste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 ani; urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Termen de garantie completa oferita produselor- Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: pentru termenul cel mai lung de garantie se acorda punctaj maxim; pentru alt termen de garantie punctajul se acorda astfel: Pn = (termen n/termen maxim)x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP, sau de la sediul AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer