Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare balast pentru reparatii drumuri comunale, inclusiv transport


Detaliu pentru invitatia numarul 336233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL DARABANI (PRIMARIA ORASULUI DARABANI)
Numar invitatie: 336233/27.09.2012
Denumire contract: Furnizare balast pentru reparatii drumuri comunale, inclusiv transport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DARABANI (PRIMARIA ORASULUI DARABANI)Cod fiscal: 3372017, Adresa: Str. 1 Decembrie, nr. 100, Darabani, jud. Botosani, Darabani, Telefon: 0231631647, Fax: 0231631203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie, nr. 100, Darabani, jud. Botosani, Darabani, Romania, cod postal: 715100, telefon: +40 231631347, fax: +40 231631203, persoana de contact: BUDIANU ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie, nr. 100, Darabani, jud. Botosani, Darabani, Romania, cod postal: 715100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare balast pentru reparatii drumuri comunale, inclusiv transport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare balast pentru reparatii drumuri comunale, inclusiv transport in orasul Darabani, judetul Botosani
II.1.6) CPV: 14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data deschiderii ofertelor)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? Arosoaie Corneliu, viceprimar - Criclevit Relu, Secreta ? Paulica Zahariea, Sef Contabil - Zahariea Veronica, consilieri locali - Baranceanu Petrica-Tichel, Bejinariu Gheorghe, Caba Ghiorghe, Cimpoi Marin, Criclevit Relu, Florea Vasile-Lucian, GirbaciMihai- Alin, Hrimiuc Danut, Hrimiuc Galia, Hrimiuc Petrica, Huma Mariana, Ignat Florin, Iordachi Iulian, Metler Adrian, Nenisca Ionel, Stredie Dorin, Tirniceru ?Ifrim Dan, responsabil achizitii publice Budianu AndreiDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la procedura cu oferta independentaCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat, din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social, din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract similar / cel mult 3 contracte, executat/executatein ultimii 3 ani, valoarea contractului / contractelorcumulate sa fie de cel putin 50.000 lei fara TVA.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer